Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
ze hebben in ieder geval beter de sneeuw overleefd dan hier bij mij in de tuin (of komt het door m'n kippen die de boel hier een beetje helpen ... euh... onkruid te wieden - alhoewel ze het verschil tussen mooie plantjes en onkruid nog niet al te goed verstaan).
1 en 2 zijn idd de beste,
Kon je niet iets platter tegen de grond? Zodat je meer kikkerperspectief had?
Het gras was nat noenkelMi
Ik heb een massa bloemetjes hier, weet ook niet hoe dat komt, in ieder geval geen kippen.
Ik heb er ooit eens gefotografeerd waar de bloemetjes boven de sneeuw uitkwamen maar vind ze niet terug...
Als het weer mooi blijft ga ik het straks of morgen nog eens proberen, zit thuis met griep, dus rond de middag als het wat warmer is. Met de dingen die ik hier geleerd heb in gedachten en voorzover het mogelijk is met mijn compactje...
Ik heb de bovenstaande foto's proberen lichter te maken, maar vind ze niet goed omdat het wit dan teveel is uitgebleekt en je geen detail meer ziet.
Ben er gisteren nog eens langs geweest, zonder zeil, dat zou de bloempjes (en de beitjes) maar kapotdrukken.
Achtergrond is te storend voor kikkerperspectief, teveel bomen. Helemaal naar boven fotograferen ging ook niet, een saaie witte lucht. Heb het eens over een andere boeg gegooid. Zie volgend topic.
Comment