of toch bijna, het was in elk geval genieten terwijl ik met mijn smikkel in het gras door het oculair keek
Een opgehelderde update, beter ?
het origineel
voor een grotere (opgehelderde) versie KLIK
Laatst gewijzigd door Red Falcon; 25 februari 2012 om 09:27 Reden: opgehelderd
Erg mooi, vooral de herhaling in de OOF maakt hem speciaal.![]()
Nikon D7000+ Tokina 11-16mm f2.8 + Nikkor 16-85mm f 3.5-5.6g + Nikkor 35mm 1.8 + Tamron 70-300mm f4-5.6 Di VC USD + Tokina 100mm f2.8
Canon Powershot S100 + onderwaterbehuizing.
Dit is gewoon prachtig werk Frans.
Je mag nog een keertje in het gras gaan liggen hoor.
groetjes
moniq
BD1321BE
A picture paints a thousand words
Ik ben niet snel voor bloemen te vinden, maar deze vind ik wel mooi![]()
kom hier niet zoveel kijken, maar dit vind ik een prachtfoto... prachtige bokeh![]()
nikon coolpix s9100
een heel schoontje met de herhaling in de BG![]()
![]()
een pracht plaatje frans
hier hou ik van, dat natuurlijke zo op plaat te zetten![]()
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
mooie DOF.
grt,bouk.
wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
Onze albums: http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
Heel mooi!!
Je comp...de kleuren....en de herhaling op de achtergrond!
Knap gezien en vastgelegd!
Gr Pascale
Eerlijkheid duurt het langst!!
Blijf maar liggen, Frans. Je maakt er je vrouw gelukkig mee. En ons met dergelijke foto's.![]()
Laat die man van de groendienst maar meewarig knikkebollen...hij heeft zeker dit zalige plaatje niet gezien.
Groetjes
Marc
Ieder diertje...zijn pleziertje
Heel erg mooi Frans
Goede compo, DOF, en fijne natuurlijke kleuren !
Groetjes chrit.
Grootse dingen zijn vaak gegrondvest op een stevige onderlaag van mislukking.
Ja Franske ... Voor mijn part mag je inderdaad wel is meer met je smikkel het gras induiken als je telkens zo'n mooie plaat weet te schieten
Groetjes
Luc
Het resultaat mag er zeker zijn, de moeite waard om de blikken van de groendienst te trotseren![]()
Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.
Heel mooi en zeer herkenbaar !
En inderdaad, het languit op de grond liggen turen door de zoeker ? Niet iedereen heeft het zo begrepen. Al een paar keer zo de mensen behoorlijk de stuipen op het lijf gejaagd...
Ik zou deze plaat misschien alleen nog een beetje verhelderen. Ik snak naar licht...
Greetz, Kariboe
* Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, die komt in mijn eigen BOF !!!
Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Die stuipen nog niet maar er was wel ooit iemand die eens vroeg of hij niet beter de 100 zou bellen, ik lag toen wel naast mijn fiets met 't kodakske ..., de brave man dacht dat ik daar gevallen was![]()
Heel in het groot op mijn scherm leek het mij helder genoeg,
achteraf vond ik het ook wat donker ... maar vermits niemand reageerde dacht ik dat het wel aan mij lag ...
Ik denk dat de update nu de realiteit nog beter weergeeft
allemaal bedankt al voor de fijne reacties![]()
Idd, je update is realistischer en de doortekening in het wit van de blaadjes komt er beter uit.
groetjes
moniq
BD1321BE
A picture paints a thousand words
Héél mooien goed gedaan
(kijk toch nog eens naar je histogram, hij kan nog beter wat betreft lichten. De beste ligt tussen de twee versies, denk ik)
Mvg,
Eddy
ooit hetzelfde meegemaakt toen ik een rups aan het fotograferen was ,die hulpzame mensen dachten toen ook dat er iets ernstigs aan de hand was ,en miss hadden ze nog wel gelijk ook
Frans dit is een prachtplaatje ,heel mooi in zijn natuurlijke omgeving gefotografeerd en een mooie DOF gebruikt , bloemetje springt er zo uit ,update maakt hem nog mooier![]()
Ik fotografeer niet perfect ........maar ik werk eraan!!!!!!grtjs Patrick
http://bopatje.jalbum.net/
Canon 50D,spullekes en enkele doorkijkbuisjes
Voor mij de update . knappe foto .
Grtz .
Dirk .
Nikon D90 - 18-105mm - Sigma 150mm Macro