Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
Re: Ze zien hunne "perre" met de Ferre !
De scherpte alsmede de uitdrukking op deze kerel zijn gezicht maken dit een heel mooie foto. Denk dat de titel niet nodig was om te begrijpen wat je bedoelt
Wat voor mij een klein beetje afbreuk doet, ik vermoed, het raamkozijn pal naast zijn hoofd. Een stapje naar rechts en het zat achter het hoofd. Maar doet verder geen afbreuk aan de inhoud van de foto.
Groetjes
Marc
Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
Ik zou die lichte roze kleurzweem nog verwijderen en ook dat iets te felle witpuntje in de ooghoek.
Leuke foto.
Juist, de magentazweem maakt de foto zeker niet beter, en wat het lichtpuntje betreft : Eéntje in het andere oog zou ook niet misstaan. Het verschil in beide ogen stoort me.
Verder een leuke momentopname, met zoals al gezegd, jammer van het raamkozijn.
Een voor zichzelf sprekende foto die geen titel nodig heeft
Het lichtpunt in de ogen vind ik een benadrukking van de gezichtsuitdrukking
Wel even de kleurzweem verwijderen.
Ik sluit me aan bij het merendeel dat hier al gezegd is.
- Jammer van het raamkozijn (of wat het ook is).
- Ook even de kleurzweem verwijderen.
Ik zou de foto ook nog wat durven croppen, vnl. bovenaan: er mag een stuk(je) haar af.
Voor de rest: mooie scherpe foto met prachtige gezichtsuitdrukking...
Iedereen bedankt om te kijken.
Die kleurzweem komt door het omgevingslicht.
De wb heb ik aangepast in Cs zoals ikgebruik voor mijn landschappen meestal en is de meest correcte naar mijn werkwijze.
De deurstijl probeerde ik reeds wegte doen maar met zijn fiesel haar was dat niet makkelijk.
Mij ginghet gewoon om de deugnieteriij die dit ventje voor 100 % uitstraalt en geloof me gerust.
Dit is een rakker hoor en elke oma wil er zo eentje op haar dressoir kast..
Oh ja dat lichtpuntje komt van de raam recht voor hem..en op de zever aan zijn lip zie je dat ook een deel..
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikkeBekijk bericht
Iedereen bedankt om te kijken.
Die kleurzweem komt door het omgevingslicht.
De wb heb ik aangepast in Cs zoals ikgebruik voor mijn landschappen meestal en is de meest correcte naar mijn werkwijze.
Mij ging het gewoon om de deugnieteriij die dit ventje voor 100 % uitstraalt en geloof me gerust.
Dit is een rakker hoor en elke oma wil er zo eentje op haar dressoir kast..
Oh ja dat lichtpuntje komt van de raam recht voor hem..en op de zever aan zijn lip zie je dat ook een deel..
Dit is toch geen landschap ?
Een simpele klik met het grijspipetje in het oogwit en de Ferre is zijn zweem kwijt.
Het lichtpuntje is trouwens noodzakelijk en brengt leven in de ogen. Haal je dat links weg, op het rechteroog, gaat de foto zeker niet beter worden.
Zelfs als het gewoon om deugnieterij gaat die hij afstraalt, wat wel gelukt is, dan mag de foto toch nog beter gemaakt worden, zeker als hij bij OMA op de dressoirkast moet ?
Comment