Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Broer en zus

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Broer en zus

Tijdens het ravotten deze foto gemaakt en ontwikkeld tot dit gewenst resultaat.. wat vinden jullie hiervan?

f4.5, 1/30, ISO-400, 84mm, +1 stop

Originele

Bedankt voor jullie tijd!
    Last edited by 550Dave; 23 februari 2012, 19:04.
    Canon 60D - 10-22mm f3.5-4.5 USM - 17-55mm f2.8 IS USM - 70-200mm f2.8 L IS II USM - 100mm f2.8 L IS USM Macro

Re: Broer en zus

Mijn eerste reactie was: koperen kindjes.
    Rare bewerking heb je voor gekozen, en dan heb je onderaan vignetering en bovenaan niet, misschien is er toch iets verkeerd gelopen, of was dit het effect dat je beoogde?
    In dat geval respecteer ik dat wel, maar kijk toch die vignetering na.
    Oh ja, en ik vind het niet mooi, maar dat is minder belangrijk.

Comment

Ik respecteer de eerlijkheid, op deze manier kan ik iets leren alsook me verbeteren!
      Kdenk dat ik eerst gevigneteerd heb en nadien een stukje gecropt..
      Canon 60D - 10-22mm f3.5-4.5 USM - 17-55mm f2.8 IS USM - 70-200mm f2.8 L IS II USM - 100mm f2.8 L IS USM Macro

Comment

Is eens iets anders,
        Hij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!

Comment

Ik vind dit niet echt mooi.
          Het komt voor mij over alsof het een plaatje is uit een stripverhaal, maar niet als een foto.
          Heb nog zoveel te leren

Comment

volgens mij zit er een prachtige foto verscholen achter deze voor mij niet zo mooie bewerking,

groetjes
            renske

Comment

Over The top langs de verkeerde kant van de berg, deze kan ik ook niet onder brengen onder "eens iets anders"
              Plaats eens een update waar je de zelfde bewerking uitvoerd maar 70 procent minder hevig. Ga met deze bewerking suptiel tewerk .
              Robby BB
              Minder tijd achter de computer
              Is meer tijd achter de camera

Comment

Ik zou graag het origineel zien want volgens mij zit daar veel meer schoonheid in verborgen

Comment

En toch zullen ze later deze foto kiezen. Want we hebben al zoveel andere. En eigenlijk is
                  het zo lelijk dat het daardoor ook weer een beetje mooi wordt.

Comment

Wat vind je daar nu zelf van? Je kan dit toch zelf niet goed vinden? Zo ja, tja, dan zal het smaak zijn.
                    https://www.tinicleemputfotografie.com/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tini Bekijk bericht
                      Wat vind je daar nu zelf van? Je kan dit toch zelf niet goed vinden? Zo ja, tja, dan zal het smaak zijn.
                      Niet dat ik de foto goed vind, maar dit is een algemeen verschijnsel bij mensen die hun kinderen of of partners fotograferen. In de veronderstelling dat 550dave één van de ouders is
                      Samengevat wil dat zeggen "mijn kind mooi kind" waardoor je als ouder, grootouder, peter en meter enz anders naar je eigen kinderen kijkt dan buitenstaanders. Iedereen gaat zijn eigen kind het mooiste van heel de wereld vinden, wat logisch is door de band die er bestaat tussen beide. Daarom zie je zoveel foto's waarop kinderen met een vuile mond of en snotneus staan. Nu moet ik zeggen dat deze twee er ook wel schattig uitzien, maar die van mij zien er toch nog iets schattiger uit.
                      Daarom zou je als ouder de knop moeten kunnen omdraaien en je kinderen bekijken alsof het de grootste krengen zijn die er bestaan en dan ga je nuchter en onpartijdig uw foto's kunnen maken en daarachter beoordelen. Dan zul je ook gemakkelijker de fouten en dergelijke kunnen opmerken. Je kunt natuurlijk ook de foto's laten beoordelen door buitenstaanders en dat is wat je dan ook hier doet. Bent u dan ook bewust dat er dan zaken worden gezegd die je liever niet zou horen.
                      Ik zou in ieder geval profiteren van deze twee bengels want ze zijn niet allemaal zo spontaan voor de camera en ze zijn zo snel groot.
                      Robby BB
                      Minder tijd achter de computer
                      Is meer tijd achter de camera

Comment

koperen Betterfood kindjes
                        ik probeer...
                        mijn Fijsboecq en mijn flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door noenkelMi Bekijk bericht
                          koperen Betterfood kindjes
                          Zou het niet beter kunnen verwoorden als nonkemMi
                          Zien er schattig uit maar bewerking is niet mijn smaak
                          Renée

Comment

tja ... en toch blijf ik er naar kijken.Laat het orig. eens zien want daar valt toch wat mee te doen.
                            'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

Comment

Om heel eerlijk te zijn had ik niet zoveel negatieve respons verwacht maar ik respecteer wel jullie gezouten meningen!
                              Omdat ik de originele foto niet zo goed vond, ben ik wat gaan experimenteren met m'n toen net aangekochte Photoshop Lightroom.
                              De ouders van die 2 snuiters konden dit resultaat wel smaken mits nog wat aanpassingen op vraag van.. Zowat iedereen was hierover vrij positief dus ik nam aan dat het oké was tot het tegendeel werd bewezen door jullie..

@ Robby: het zijn niet mijn kids maar ik bezie ze wel als familie, kben namelijk de trotse peter van de jongen
                              @ Jessey & Macroshopper: bij deze heb ik ook de originele erbij gezet.. ik hoor het wel

Grtz Dave

Comment

Working...
                              X