Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Studie

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Studie

Al ben ik nog niet 100% tevreden.

Nikon D5000
    FL 18 mm
    BT 0.2 s (1/5)
    F 4
    iso : 400

1.

Re: Studie

Dan moet je eerst doorgaan tot je wel tevreden bent.
    Van waardering geniet ik.
    Van kritiek leer ik.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Loeky Bekijk bericht
      Al ben ik nog niet 100% tevreden
      Maak er dan twee van. Ik ben beter gewoon.
      Ik zie veel ruis en onscherpte.

Compo vind ik wel goed

Ga mee met plaatwerker
      Robby BB
      Minder tijd achter de computer
      Is meer tijd achter de camera

Comment

inderdaad,
        ergens met een spotje ofzo werken, zodat het licht van de kaars komt (waarschijnlijk gemakkelijker gezegd dan gedaan). De linkerkant van het boek mag donker zijn.
        Indien het mogelijk is, het vergrootglas niet plat maar onder een hoek houden (zoals jij en ik zouden doen)
        Ook eens kijken voor 100 iso
        ik probeer...
        mijn Fijsboecq en mijn flickr

Comment

ik heb het begrepen. Vandaag weer druk bezig geweest. NoekelMi ik heb je voorstel pas nu gelezen. Nou iso 100 kan ik niet kiezen. Slechts 200 en dan nog. als ik kies voor 200 dan schiet ie soms nog in 400, Toch de laatste tijd, vandaar dat ruis denk ik. Ik snap het niet. Mijn broer die ook aan fotografie doet zal eens nakijken hoe die camera ingesteld is. Misschien zie ik iets over het hoofd.
          Vandaag had ik nog eens mijn instellingen veranderd en nu kreeg ik iso 1600 voorgeschoteld. -Denk dat de foto's wel mooier zijn, maar hoe het met de ruis gesteld is weet ik nog niet.- Ook al staat ie op 200.
          Maar met flitser aan doet ie het wel op 200. Dat heb ik daarjuist ook vastgesteld.
          Enfin van harte toch dank voor de reacties. Jullie horen nog van me. Wanneer ? Als alles meezit

Comment

U camra duidelijk nikon (iso 200) staat op auto iso daarom verspringt hij vanzelf naar bv 400 of 1600
            evn in het menu gaan auto iso uitzetten ,probleem weg

Comment

in het menu gaan auto iso uitzetten ,probleem weg
              Ja die auto iso knipperde maar steeds en ergerde me ook steeds, en ik maar in mijn menu iso 200 aanduiden en hij bleef maar knipperen.
              Ik had ook al verscheidene keren gezocht naar waar ik dat geknipper eventueel kon weghalen maar geloof me of niet ik vond het maar niet. Dus dacht ik dat ik alles gedaan had wat ik maar kon om die iso juist te configureren.
              Nu na je woordje, camera weer vastgepakt en echt nauwkeurig gezocht onder auto en ja hoor. Stond op autoiso on. Heb hem uitgeschakeld. Nu moet het probleem opgelost zijn. Je hoort het nog wel. en bedankt.

Comment

Denk inderdaad dat je camera instelling je hier voor problemen zorgde.
                Heb al mooiere "belichtingen" in deze serie gezien van jou.
                Maar ben er ten stelligste van overtuigd dat je nog met knap werk op de proppen gaat komen.

Groetjes
                Marc
                Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

Comment

Working...
                X