Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hoe mooi kan je wonen.....

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Hoe mooi kan je wonen.....

Ik heb al begrepen dat het onderwerp normaal niet centraal in de foto mag staan, maar voor deze vond ik het toch passen. Benieuwd naar jullie mening.
    Eentje uit Mittelberg (Kleinwalsertal).

Update met woning op 1/3 snijpunt
    en meteen het ' blauw' iets verminderd

Last edited by kriba; 24 februari 2012, 22:17.

Re: Hoe mooi kan je wonen.....

Ik vind het wel enorm geslaagde foto
    Nikon D600 / Nikkor 24-70 mm/ Nikkor 70-200mm 2.8 / SB-910

Comment

Ik vind het hier niet storend dat onderwerp centraal staat

Het is een hulpmiddel/regel en geen wet dat onderwerp in midden staat. Je keuze om er van af te wijken vind ik persoonlijk dan ook geslaagd

Comment

Een hele mooie.

Comment

heel knap gedaan, supper foto!

groetjes
          renske

Comment

Mooie foto.

Wel erg veel besneeuwde sparren. Als de kwaliteit van het origineel het toelaat zou ik toch
            opteren voor een uitsnede waarbij het gebouw ongeveer op het 1/3 punt linksboven zou staan.
            Van waardering geniet ik.
            Van kritiek leer ik.

Comment

IK zou er toch ook links iets afhalen en voor 1/3e gaan.
              Maar....................... ook ik zou daar wel willen wonen, en deze foto in de folder
              mvg Bruno D.G.
              Nikon D90 "Everything will be alright in the end, and if it's not alright, it's not yet the end !"

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bruno D.G. Bekijk bericht
                IK zou er toch ook links iets afhalen en voor 1/3e gaan.
                Maar....................... ook ik zou daar wel willen wonen, en deze foto in de folder
                Neen, jij had het bij het rechte eind, het zeer mooie effect valt weg bij de update, ook de kleuren veranderen.
                Jou originele is de beste voor mij.
                mvg Bruno D.G.
                Nikon D90 "Everything will be alright in the end, and if it's not alright, it's not yet the end !"

Comment

Vraag "waar woon jij".
                  Antwoord "midden in den bos".
                  Regel van drie is een regel en een regel heeft altijd uitzonderingen die de regel bevestigen.
                  Uw uitzondering is geslaagd
                  Robby BB
                  Last edited by robbydorine; 25 februari 2012, 21:48.
                  Minder tijd achter de computer
                  Is meer tijd achter de camera

Comment

Wat mij betreft, kan je je originele foto niet veel beter maken. Het is gewoon een prachtig plaatje, met net genoeg ruimte, om de plaats heel goed te schetsen, en diepte mee te geven aan de foto; en ik zie totaal geen reden om de compo te veranderen. Je hebt de omgeving gewoon nodig. Het witte vlak in het bos, staat centraal, en niet de woning. Zij staat op de rand ervan. Ik vind dit echt perfect gemaakt, voor mij een HOF-waardige foto, naar mijn mening, veel beter, dan 4 van de foto's die er vorige week in stonden.

Comment

Wat betreft die update, die is veel minder dan je eerste foto.
                      • Door de crop haal je een heel stuk van de diepte uit het beeld wat het veel minder sterk maakt.
                      • Door de foto wat warmer (minder bauw) te maken haal je de koele sfeer er volgens mij helemaal uit.
                      Vriendelijke groeten,Raf

www.rafvandenbogaert.be

Comment

Voor mij de eerste...Knappe foto.

Groetjes
                        Marc
                        Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

Comment

Knap en voor mij zeker het origineel, het immense bos komt er veel beter over.
                          Flickr

Comment

Ik vind ook de eerste foto de beste.
                            Goed dat je deze geplaatst heb, de update spreekt mij minder aan.
                            Canon 7D - EF 17-40mm f/4L USM - EF 70-200mm f/4L USM - EF 50mm f/1.8 II - Sigma 50mm f/2.8 DG Macro

Comment

Je zet hier weeral een hele mooi neer (de originele). Er staat zo weinig op, een woning tussen besneeuwde dennen, en toch kan ik er blijven naar kijken. Ook de kleur van je originele is top, door het lichte blauw dat er in zit, accentueer je nog de koude die er wel zal geweest zijn. Voor mij een toppertje hoor, gelukkig heb je hier 'foert' gezegd tegen de 'derdenregel'. Net zoals Vedeka denk ik ook soms over sommige van die HOF foto's, wat hebben ze hier nu gekozen . Ik denk echter dat er niemand iets zou op tegen hebben mocht deze daar verschijnen. Allee, volgens mijn bescheiden mening hé.

PS Het is ook niet verboden zelf eens een reactie te schrijven op de foto's die hier gepost worden , want zo te zien ken je wel wat van. Van elkaars reacties kunnen we alleen maar bijleren.

Groetjes

Comment

Working...
                              X