Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Hoe mooi kan je wonen.....
Collapse
X
-
-
Re: Hoe mooi kan je wonen.....
Ik vind het wel enorm geslaagde fotoNikon D600 / Nikkor 24-70 mm/ Nikkor 70-200mm 2.8 / SB-910
-
heel knap gedaan, supper foto!
groetjes
renske
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bruno D.G. Bekijk berichtIK zou er toch ook links iets afhalen en voor 1/3e gaan.
Maar....................... ook ik zou daar wel willen wonen, en deze foto in de folder
Jou originele is de beste voor mij.mvg Bruno D.G.
Nikon D90 "Everything will be alright in the end, and if it's not alright, it's not yet the end !"
Comment
-
Vraag "waar woon jij".
Antwoord "midden in den bos".
Regel van drie is een regel en een regel heeft altijd uitzonderingen die de regel bevestigen.
Uw uitzondering is geslaagd
Robby BBLast edited by robbydorine; 25 februari 2012, 21:48.Minder tijd achter de computer
Is meer tijd achter de camera
Comment
-
Wat mij betreft, kan je je originele foto niet veel beter maken. Het is gewoon een prachtig plaatje, met net genoeg ruimte, om de plaats heel goed te schetsen, en diepte mee te geven aan de foto; en ik zie totaal geen reden om de compo te veranderen. Je hebt de omgeving gewoon nodig. Het witte vlak in het bos, staat centraal, en niet de woning. Zij staat op de rand ervan. Ik vind dit echt perfect gemaakt, voor mij een HOF-waardige foto, naar mijn mening, veel beter, dan 4 van de foto's die er vorige week in stonden.
Comment
-
Wat betreft die update, die is veel minder dan je eerste foto.- Door de crop haal je een heel stuk van de diepte uit het beeld wat het veel minder sterk maakt.
- Door de foto wat warmer (minder bauw) te maken haal je de koele sfeer er volgens mij helemaal uit.
Comment
-
-
Je zet hier weeral een hele mooi neer (de originele). Er staat zo weinig op, een woning tussen besneeuwde dennen, en toch kan ik er blijven naar kijken. Ook de kleur van je originele is top, door het lichte blauw dat er in zit, accentueer je nog de koude die er wel zal geweest zijn. Voor mij een toppertje hoor, gelukkig heb je hier 'foert' gezegd tegen de 'derdenregel'. Net zoals Vedeka denk ik ook soms over sommige van die HOF foto's, wat hebben ze hier nu gekozen . Ik denk echter dat er niemand iets zou op tegen hebben mocht deze daar verschijnen. Allee, volgens mijn bescheiden mening hé.
PS Het is ook niet verboden zelf eens een reactie te schrijven op de foto's die hier gepost worden , want zo te zien ken je wel wat van. Van elkaars reacties kunnen we alleen maar bijleren.
Groetjes
Comment
Comment