Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

door de wind

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: door de wind

Oorspronkelijk geplaatst door vedeka Bekijk bericht
    Het lijkt misschien een banale foto, waar niet veel op staat, maar m.i. staat er veel te veel op...
    Gewoon vergeten...

De update, met het licht zoals het eruit ziet (kan zien), "natuurlijk", brengt heel het geheel in evenwicht. De witte bootjes vallen minder op, de schaduw op de heuvelrug, doet beter zijn ding.

Wat ik wel eens zou proberen, is bovenaan er nog wat afdoen, kan zelfs tot 1/2 lucht/land of tot 1/3 lucht t.o.v. het zand, en je zal zien dat de gevormde heuvelrug een enorme diepte in het beeld brengt, meer dan dat hij nu doet.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bleuspics Bekijk bericht
      graag gedaan, tja en daar gaan we niet over beginnen hé

het is zelden mijn bedoeling weer te geven wat ik zie, het is eerder de bedoeling iets mooi's te crieëren, al dan niet van iets wat ik gewoon te zien krijg, landschap, stilleven, mensen,......

mag ik dan vragen wat dan wel de oorzaken van zweem kunnen zijn?

groetjes
      renske
      Is dit een examen.
      Mijn Anwoord Google
      Robby bb
      Minder tijd achter de computer
      Is meer tijd achter de camera

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bleuspics Bekijk bericht
        graag gedaan, tja en daar gaan we niet over beginnen hé

het is zelden mijn bedoeling weer te geven wat ik zie, het is eerder de bedoeling iets mooi's te crieëren, al dan niet van iets wat ik gewoon te zien krijg, landschap, stilleven, mensen,......

mag ik dan vragen wat dan wel de oorzaken van zweem kunnen zijn?

groetjes
        renske
        Wie heeft hier eigelijk gesproken over Zweem, ik niet en de andere ook niet.
        Dus moet het zijn dat jij een zweem ziet
        Robby
        Minder tijd achter de computer
        Is meer tijd achter de camera

Comment

Ik vind de update een mooi beeld
          Photography is a way to see the world in detail.
          Fotograaf op rust

Comment

Ik blijf het een onrustige foto vinden door al die dingen op de horizon en de zandgolf vind ik niet sterk genoeg.
            Ik weet het, het is gemakkelijker om commentaar te geven dan de foto zelf te maken
            Nikon D60 - Nikon Coolpix S8000 - Gimp - Ubuntu Linux

Comment

Tsja Renske...keuze is voor mij vlug gemaakt...update oogt een stuk natuurlijker.

Groetjes
              Marc
              Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door robbydorine Bekijk bericht
                Is dit een examen.
                Mijn Anwoord Google
                Robby bb
                nee hoor, zeker niet, maar aan je gefuit te horen zou ik zo denken dat jij hier het antwoord op weet, als je dan wat van goede wil bent,......

Oorspronkelijk geplaatst door robbydorine Bekijk bericht
                Wie heeft hier eigelijk gesproken over Zweem, ik niet en de andere ook niet.
                Dus moet het zijn dat jij een zweem ziet
                Robby
                ik sprak hier over, omdat ik me afvraag wat je niet goed vind aan de wb,
                of de wb op auto staat of niet maakt niet uit, als je zoals ik met raw files werkt

Oorspronkelijk geplaatst door vedeka Bekijk bericht
                Gewoon vergeten...

De update, met het licht zoals het eruit ziet (kan zien), "natuurlijk", brengt heel het geheel in evenwicht. De witte bootjes vallen minder op, de schaduw op de heuvelrug, doet beter zijn ding.

Wat ik wel eens zou proberen, is bovenaan er nog wat afdoen, kan zelfs tot 1/2 lucht/land of tot 1/3 lucht t.o.v. het zand, en je zal zien dat de gevormde heuvelrug een enorme diepte in het beeld brengt, meer dan dat hij nu doet.
                nee hoor niet vergeten, weinig tegen in te brengen

wat je hier nu nog eens pent, lucht op 1/3 is er ook weer plat op

groetjes
                renske

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Motofoto Bekijk bericht
                  Ik blijf het een onrustige foto vinden door al die dingen op de horizon en de zandgolf vind ik niet sterk genoeg.
                  Ik weet het, het is gemakkelijker om commentaar te geven dan de foto zelf te maken
                  zo is dat, commentaar.....

maar hij is idd wat druk en dat zal ie blijven, dus tijd voor een nieuwe.

bij deze wil ik nog maals iedereen bedanken voor het reageren.

groetjes
                  renske

Comment

Working...
                  X