Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Zwanen Spiegelbeeld
Collapse
X
-
-
Re: Zwanen Spiegelbeeld
mooi
ik zou links ietsje afdoen en rechts iets meer, zodat je een mooie diagonaal krijgt
-
Een mooie, maar had hem misschien iets onderbelicht!
Dan had je nog wat meer detail in de vleugels gehad !
Groeten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door frokkel Bekijk berichtEen mooie, maar had hem misschien iets onderbelicht!
Groeten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door frokkel Bekijk berichtEen mooie, maar had hem misschien iets onderbelicht!
Groeten
detaillering in het verenkleed. In de exif ontbreken gegevens om mijn vermoeden
te staven.Van waardering geniet ik.
Van kritiek leer ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Plaatwerker Bekijk berichtIk denk toch sterker aan de wijze van scherpstellen als oorzaak van onvoldoende
detaillering in het verenkleed. In de exif ontbreken gegevens om mijn vermoeden
te staven.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door jessey Bekijk berichtHeb de exif gegevens bijgevoegd
zwaan. Je werkt dan geconcentreerder in plaats van met een algemeen gemiddelde scherpte.Van waardering geniet ik.
Van kritiek leer ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Zappa Bekijk berichtMooie opname, met kennis gemaakt want -2 ev daar kom je niet zo maar op.
De commentaren hierboven zijn dan ook totaal misplaatst, straks komt er nog eentje over DOF zagen, maar het blijft een goeie foto.
Dik in orde n
commentaren misplaatst zijn? Dan kan iedereen nog wat van leren van jouw wijsheid. Een
bewering is voor mij onvoldoende.Van waardering geniet ik.
Van kritiek leer ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Plaatwerker Bekijk berichtDaar zie ik 'matrix' bij meetmethode. Ik zou hebben gekozen voor spotmeting op de voorste
zwaan. Je werkt dan geconcentreerder in plaats van met een algemeen gemiddelde scherpte.
Je zou ook eens kunnen kijken naar hoe hij uit de camera kwam Link origineel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Zappa Bekijk berichtMooie opname, met kennis gemaakt want -2 ev daar kom je niet zo maar op.
De commentaren hierboven zijn dan ook totaal misplaatst, straks komt er nog eentje over DOF zagen, maar het blijft een goeie foto.
Dik in orde n
En indertdaad is de DOF niet goed want de achterste zwaan is niet scherp
Robby BBMinder tijd achter de computer
Is meer tijd achter de camera
Comment
-
-
Dik in orde nOorspronkelijk geplaatst door Plaatwerker Bekijk berichtWil je dan zo vriendelijk zijn om met redenen omkleed te vertellen waarom al die eerdere
commentaren misplaatst zijn? Dan kan iedereen nog wat van leren van jouw wijsheid. Een
bewering is voor mij onvoldoende.Oorspronkelijk geplaatst door robbydorine Bekijk bericht-2 en dan nog zijn de zwanen overbelicht, ga je nog wat zakken dan heb je goed belichte zwanen op een zwart vlak.
En indertdaad is de DOF niet goed want de achterste zwaan is niet scherp
Robby BB
Mod-!Bart
Comment
Comment