Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Spookhuis
Collapse
X
-
-
Re: Spookhuis
Dit is absoluut mijn ding niet wegens te groot contrast Dit is bijna een heykey foto.
Ik kan het zelfs niet onder de noemer "eens iets anders" plaatsen.
De uitgebrande plekken op de voorgrond zijn er mij teveel aan.
Maar er zullen hier zeker liefhebbers voor zijn.
Scherpte
Compo het frontale is niet zo mijn ding bij deze. Maar aan de takken te zien had je niet veel ruimte.
Robby BBMinder tijd achter de computer
Is meer tijd achter de camera
Comment
-
Compo en scherpte van de foto vind ik wel goed hoor
Echter moet ik mij bij Robby wat aansluiten wat contrast en dergelijke betreft...
De foto is heel fel met uitgebrande plekken waardoor mijn ogen er precies geen rust in vinden.
Misschien eens proberen om de belichting wat naar beneden te trekken?
Groetjes,
Sven
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Duynslager Bekijk berichtCompo en scherpte van de foto vind ik wel goed hoor
Echter moet ik mij bij Robby wat aansluiten wat contrast en dergelijke betreft...
De foto is heel fel met uitgebrande plekken waardoor mijn ogen er precies geen rust in vinden.
Misschien eens proberen om de belichting wat naar beneden te trekken?
Groetjes,
Svenvriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Comment
-
Het probleem met de update is dat alles donkerder wordt wat ook de bedoeling niet is.
Ook krijg je een andere kleur, wat grijzig. Ik denk dat je gewoon achter je eerste foto moet staan en dat je nu de (pech) hebt dat het twe mensen hun smaak niet is.
Zou wel eens willen weten wat het effekt zou zijn als je er een echte heykey zou van maken, dus inplaats van te verdonkeren, nog extra te belichten. Want nu zweef je, voor mij tussen teveel voor het ene en te weinig voor het andere. Dit is een wat extreem bewerkte foto maar ik denk niet genoeg extreem. Wat voorzichtig geweest.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door robbydorine Bekijk berichtHet probleem met de update is dat alles donkerder wordt wat ook de bedoeling niet is.
Ook krijg je een andere kleur, wat grijzig. Ik denk dat je gewoon achter je eerste foto moet staan en dat je nu de (pech) hebt dat het twe mensen hun smaak niet is.
Zou wel eens willen weten wat het effekt zou zijn als je er een echte heykey zou van maken, dus inplaats van te verdonkeren, nog extra te belichten. Want nu zweef je, voor mij tussen teveel voor het ene en te weinig voor het andere. Dit is een wat extreem bewerkte foto maar ik denk niet genoeg extreem. Wat voorzichtig geweest.
Robby BBvriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Comment
-
Waarom bang om het te verknoeien? Je kan toch experimenteren zoveel je wilt. Staat het je niet aan kieper je het de trash in. Iets anders is natuurlijk dat je er op beu gekeken raakt.
Mooie foto trouwens Zelf zou ik liever iets meer ruimte zien rond het onderwerp, nog wat meer woeste takken.
Zomaar een idee: zou het bij dit soort bewerkingen niet interessant zijn om de originele foto erbij te plaatsen? Of is dat meer iets voor het forumdeel fotobewerkingen?Nikon D60 - Nikon Coolpix S8000 - Gimp - Ubuntu Linux
Comment
-
d'r zit hier toch wel iets in hoor.
mooi scherp; recht (voor zover hier sprake kan zijn van recht )
ik zou toch graag eens de originele foto willen zien
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bommasien Bekijk berichtextra belichte versie toegevoegt nav tip robbydorine
Ik denk dat je een tekening bewerking op je eerst geplaatste foto hebt toegepast.
Hoe meer je nu bewerkt hoe meer het een tekening wordt. wat ik meer voor ogen had was dat er meer foto in kwam. maar nu besef ik dat dit met uw eerst geplaatste foto niet zal lukken. In ieder geval bedankt voor het proberen
Comment
-
-
3 keer nee voor mij. Bewerkingen zijn niet goed uitgevoerd. Er blijft bijna niets meer van de foto over. Alles is wegcontrasteerd. (bestaat dat woord eigenlijk?)
Probeer nu gewoon eerst eens te fotograferen en daarna te prutsen in PS.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tini Bekijk bericht3 keer nee voor mij. Bewerkingen zijn niet goed uitgevoerd. Er blijft bijna niets meer van de foto over. Alles is wegcontrasteerd. (bestaat dat woord eigenlijk?)
Probeer nu gewoon eerst eens te fotograferen en daarna te prutsen in PS.
1 het vertikale Pano
2 Weggecontrasteerd
Wat wil je juist zeggen met weggecontrasteerd?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door robbydorine Bekijk berichtHet is deze week de week van de nieuwe woorden
1 het vertikale Pano
2 Weggecontrasteerd
Wat wil je juist zeggen met weggecontrasteerd?
Robby BB
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tini Bekijk berichtDat er te hard aan het schuivertje is getrokken. Er is niets meer van detail, overal uitgebrande vlekken, middentonen weg,...Zo zou ik het in Vandale zetten onder 'Weggecontrasteerd'
Comment
Comment