Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Naar mijn smaak zou ik bovenaan dwars door het haar heen croppen en onderaan alles weg
tot en met de onderste rode borduurbloem. Zo concentreer je de foto tot een heel mooi portret.
Pancho, Wistofus,Jozef De Ryck, Frie01,Plaatwerker,Bouk, noenkelMi,Bommasien,G.R.
Allen bedankt voor jullie visie op dit beeld.
Update geplaatst en proberen rekening te houden met een aantal van de commentaren.
Persoonlijk vond ik de speling van het licht boven het hoofd wel iets hebben en bij het croppen gaat dat er een beetje uit. Maar ik plaats toch eens een crop.
Goede opname maar achtergrond oogt niet spontaan, rode kleur is te opdringerig
G.R. , rode kleur is niet gekunsteld hoor ... Zelf vond ik dit rood van die zetel wel iets hebben. Zo zie je maar dat we niet allemaal dezelfde mening hebben, wat best goed is.
Naar mijn smaak zou ik bovenaan dwars door het haar heen croppen en onderaan alles weg
tot en met de onderste rode borduurbloem. Zo concentreer je de foto tot een heel mooi portret.
Crop toch nog lichtjes anders gedaan. Op die manier kon ik nog een beetje een " hanteerbaar " formaat overhouden. En op die manier verloor ik toch links en rechts niet teveel. Anders verloor ik links en rechts een beetje net te weinig of net teveel, het gaf mij dan het mossel noch vis gevoel.
Comment