Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Pluschke

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Pluschke

Re: Pluschke

Je moet uw kans grijpen wanneer je kunt, wat dan resulteerd in drukke foto's met storende elementen. Deze ontsnapt daar ook niet aan. Maar dan moet je er in uw oordeel ook mee rekening houden. Dit is echt een foto die goed past in het familieboek
    en dat is zeker niet negatief bedoeld.
    Een lager standpunt maakt het compo mooier omdat een dier van bovenaf fotograferen zelden een goed resultaat geeft. Ga minsten voor ooghoogte.
    Als ik sprak van storende elementen, moet ik zeggen dat de strikken veel goedmaken en ik vermoed dan ook dat je daarom deze foto hebt gemaakt.
    Mischien ook uw kleuren wat warmer maken.
    Robby BB
    Last edited by robbydorine; 22 februari 2012, 01:05.
    Minder tijd achter de computer
    Is meer tijd achter de camera

Comment

Inderdaad, zo slecht is de foto niet.

Ik pleit er voor om de witbalans eens in te stellen op het wit tussen de ogen. Daarvan wordt
      het geheel een stuk frisser.

Wat betreft de kader: Waarom toch een foto daarmee om zeep helpen? Dwars door het
      pootje heen.
      Van waardering geniet ik.
      Van kritiek leer ik.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door robbydorine Bekijk bericht
        Je moet uw kans grijpen wanneer je kunt, wat dan resulteerd in drukke foto's met storende elementen. Deze ontsnapt daar ook niet aan. Maar dan moet je er in uw oordeel ook mee rekening houden. Dit is echt een foto die goed past in het familieboek
        en dat is zeker niet negatief bedoeld.
        Een lager standpunt maakt het compo mooier omdat een dier van bovenaf fotograferen zelden een goed resultaat geeft. Ga minsten voor ooghoogte.
        Als ik sprak van storende elementen, moet ik zeggen dat de strikken veel goedmaken en ik vermoed dan ook dat je daarom deze foto hebt gemaakt.
        Mischien ook uw kleuren wat warmer maken.
        Robby BB
        Sluit ik mij bij aan. En mijn kat noemt ook Pluchke

Comment

mooie foto anders hoor
          misschien rechts een stukje af?
          ik probeer...
          mijn Fijsboecq en mijn flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Plaatwerker Bekijk bericht
            Inderdaad, zo slecht is de foto niet.

Ik pleit er voor om de witbalans eens in te stellen op het wit tussen de ogen. Daarvan wordt
            het geheel een stuk frisser.

Wat betreft de kader: Waarom toch een foto daarmee om zeep helpen? Dwars door het
            pootje heen.
            Ik volg graag. Deze foto mist frisheid en dat komt omdat je witbalans niet goed zit. Effe rechttrekken en mssn wordt hij dan wel beter.
            Ook opletten idd met kadertjes. Ocharme z'n pootje
            https://www.tinicleemputfotografie.com/

Comment

Working...
            X