Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Pluschke
Collapse
X
-
- 18 februari 2012
-
Labels: Geen
-
-
Re: Pluschke
Je moet uw kans grijpen wanneer je kunt, wat dan resulteerd in drukke foto's met storende elementen. Deze ontsnapt daar ook niet aan. Maar dan moet je er in uw oordeel ook mee rekening houden. Dit is echt een foto die goed past in het familieboek
en dat is zeker niet negatief bedoeld.
Een lager standpunt maakt het compo mooier omdat een dier van bovenaf fotograferen zelden een goed resultaat geeft. Ga minsten voor ooghoogte.
Als ik sprak van storende elementen, moet ik zeggen dat de strikken veel goedmaken en ik vermoed dan ook dat je daarom deze foto hebt gemaakt.
Mischien ook uw kleuren wat warmer maken.
Robby BBLast edited by robbydorine; 22 februari 2012, 01:05.Minder tijd achter de computer
Is meer tijd achter de camera
-
Inderdaad, zo slecht is de foto niet.
Ik pleit er voor om de witbalans eens in te stellen op het wit tussen de ogen. Daarvan wordt
het geheel een stuk frisser.
Wat betreft de kader: Waarom toch een foto daarmee om zeep helpen? Dwars door het
pootje heen.Van waardering geniet ik.
Van kritiek leer ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door robbydorine Bekijk berichtJe moet uw kans grijpen wanneer je kunt, wat dan resulteerd in drukke foto's met storende elementen. Deze ontsnapt daar ook niet aan. Maar dan moet je er in uw oordeel ook mee rekening houden. Dit is echt een foto die goed past in het familieboek
en dat is zeker niet negatief bedoeld.
Een lager standpunt maakt het compo mooier omdat een dier van bovenaf fotograferen zelden een goed resultaat geeft. Ga minsten voor ooghoogte.
Als ik sprak van storende elementen, moet ik zeggen dat de strikken veel goedmaken en ik vermoed dan ook dat je daarom deze foto hebt gemaakt.
Mischien ook uw kleuren wat warmer maken.
Robby BB
Comment
-
mooie foto anders hoor
misschien rechts een stukje af?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Plaatwerker Bekijk berichtInderdaad, zo slecht is de foto niet.
Ik pleit er voor om de witbalans eens in te stellen op het wit tussen de ogen. Daarvan wordt
het geheel een stuk frisser.
Wat betreft de kader: Waarom toch een foto daarmee om zeep helpen? Dwars door het
pootje heen.
Ook opletten idd met kadertjes. Ocharme z'n pootje
Comment
-
Comment