Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kastensysteem

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Kastensysteem

Van harte dank aan allen,

Je maakt hier de fout met je plastiek mandje, bedoel het mandje oké maar de handvaten. Onderaan kan je dat verdoezelen door een gepaste ondergrond toe te voegen en bovenaan zou je het dit het best afsnijden dan hou als het ware een soort cel over
    Oei oei oei, ik heb die box nog nodig om, weet je om mijn materiaal op te bergen. Lampen, popjes, doeken worden na gebruik erin geplaatst en afgedekt met het deksel. Maar ik begrijp wat je bedoeld. Ik heb gewoonweg proberen te varen met wat ik in het bezit had.

Zal bij mijn volgende proberen eraan te denken, maar ik wil het toch nog zo goedkoop mogelijk houden. Al ben ik reeds in het bezit van redelijk veel materiaal, dankzij mijn beroep.

Comment

echt sjieke fottoo!!!
      ik probeer...
      mijn Fijsboecq en mijn flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door robbydorine Bekijk bericht
        Dan voel je het verkeerd, dit is zeker geen voorzichtigheid, Voorzichtigheid is een slechte raadgever,
        Robby Bb
        Met voorzichtigheid heb ik nochtans heel wat bereikt en ver gekomen !!!!!!!!!

Oorspronkelijk geplaatst door Loeky Bekijk bericht

Oei oei oei, ik heb die box nog nodig om, weet je om mijn materiaal op te bergen. Lampen, popjes, doeken worden na gebruik erin geplaatst en afgedekt met het deksel. Maar ik begrijp wat je bedoeld. Ik heb gewoonweg proberen te varen met wat ik in het bezit had.

Zal bij mijn volgende proberen eraan te denken, maar ik wil het toch nog zo goedkoop mogelijk houden. Al ben ik reeds in het bezit van redelijk veel materiaal, dankzij mijn beroep.
        Allee Loeky, dat kost je toch niets alleen maar wat creatiever zijn. Lees jij wel begrijpelijk ?
        Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

[QUOTE=G.R.;3451895]Met voorzichtigheid heb ik nochtans heel wat bereikt en ver gekomen !!!!!!!!!
          QUOTE]

On topic Wat versta je onder "ver" In mijn denken ben ik ook al ver gekomen. Huis, auto, mobile home, een gezin, drie kinderen, mooi beroep, 3 x op reis per jaar, goed leven enz. Voor iemand uit bv uit de laagste kasten in India ben ik steenrijk als hij het vergelijkt met zijn levensomstandigheden. Maar voor een oliesjeik ben ik maar een arm sukkelaartje en wordt dan ook zo in een kastje gestopt. Bij de ene ben ik het poppetje buiten de doos en voor de sjeik ben ik het poppetje in de doos. Dus zou loeky, haar volgende aankoop moeten zijn, een dozensysteem die ze in elkaar kan schuiven.
          Robby BB
          Minder tijd achter de computer
          Is meer tijd achter de camera

Comment

ik heb het niet zo voor popjes fotografie maar deze vind ik heeeel knap gedaan

groetjes
            renske

Comment

Lees jij wel begrijpelijk

Dat was wel mijn zwakste kant. Ik ben teveel met andere gedachten in mijn hoofd en als ik een woord lees dan komen een heleboel andere woorden tevoorschijn en ze proberen de anderen te verdringen en bovendien ben ik erg impulsief, al heb ik dat al een beetje leren beheersenen. Erg,vervelend is dat wel. Maar ik heb het gesnapt. Niet letterlijk maar creatief wezen.
              Kijk ik ben nu met dat brood en water bezig en tegelijkertijd krijg ik andere ideetje om uit te proberen. Hoe wil je je dan behoorlijk concentreren op één ding ?

Comment

Prachtige reeks met de poppen.
                BLOG: http://leslie-helsen.blogspot.be/

Comment

Working...
                X