Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Deze kwaadkijkende pluizenbol staat er mooi op.
Jammer dat er niet wat meer ruimte was voor zijn oor en voor mij mocht de scherpte iets meer uitgesproken zijn (f5.6)
Groetjes
Marc
Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
Deze kwaadkijkende pluizenbol staat er mooi op.
Jammer dat er niet wat meer ruimte was voor zijn oor en voor mij mocht de scherpte iets meer uitgesproken zijn (f5.6)
Misschien een volgende keer meer op zijn ogen mikken i.p.v. Snuit
Eens goed kijken Noenkel...... Jessey typt al zijn woorden in hoofdletters en begint ze met een kleine letter ..... zie maar onder zijn foto : kLEUR - cOMPO - sCHERPTE.
Dus is het logisch dat hij lEMURE typt hé.
Jessey typt al zijn woorden in ... zie maar onder zijn foto : .
Dus is het logisch dat hij lEMURE typt hé.
Groetjes
oeps ik dacht nu al de hele tijd dat hij een zij was
Statistieken
In 2006 werden in Nederland 8 meisjes met de naam Jessey geboren.
In 2006 werden in Nederland 17 jongens met de naam Jessey geboren.
------------------------------------------------------------------------------
In 2007 kregen 2 meisjes de naam Jessey.
In 2007 kregen 32 jongens de naam Jessey.
--------------------------------------------------------------------------------
In 2008 is de naam aan 8 meisjes gegeven.
In 2008 is de naam aan 19 jongens gegeven.
--------------------------------------------------------------------------------
In 2009 is de naam aan 5 meisjes gegeven
In 2009 is de naam aan 14 jongens gegeven
In 2010 kregen 6 meisjes deze naam
In 2010 kregen 35 jongens deze naam
De naam Jessey is zowel aan jongens als meisjes gegeven.
oeps ik dacht nu al de hele tijd dat hij een zij was
Statistieken
In 2006 werden in Nederland 8 meisjes met de naam Jessey geboren.
In 2006 werden in Nederland 17 jongens met de naam Jessey geboren.
------------------------------------------------------------------------------
In 2007 kregen 2 meisjes de naam Jessey.
In 2007 kregen 32 jongens de naam Jessey.
In 2008 is de naam aan 8 meisjes gegeven.
In 2008 is de naam aan 19 jongens gegeven.
In 2009 is de naam aan 5 meisjes gegeven
In 2009 is de naam aan 14 jongens gegeven
In 2010 kregen 6 meisjes deze naam
In 2010 kregen 35 jongens deze naam
De naam Jessey is zowel aan jongens als meisjes gegeven.
Ik zou het zelfs niet weten of Jessey een hij of een zij is. Speelt in feite geen rol bij de fotobeoordeling, maar je kan moeilijk over 'het' gaan schrijven hé. Altijd TS gaan schrijven is me te gemaakt, te zakelijk, te formeel, te ........
Groetjes
Ik zou het zelfs niet weten of Jessey een hij of een zij is. Speelt in feite geen rol bij de fotobeoordeling, maar je kan moeilijk over 'het' gaan schrijven hé. Altijd TS gaan schrijven is me te gemaakt, te zakelijk, te formeel, te ........
Groetjes
Jessey moet een zij zijn want echte mannen gebruiken Cannon,
Onscherpte is hier de killer anders had je van een geweldige foto kunnen spreken, door de kleuren, expressie van het dier en door het feit dat je niet goed weet wat er hier aan het gebeuren is, Is hij wakker of slaapt hij, wordt hij wakker of valt hij juist in slaap, wat denkt hij, gaat hij omvallen, heeft hij een biertje teveel op of is hij nog niet goed van de rekening van de kapper om zijn haar te laten verven.
Maar de grootste vraag is gaat hij kunnen meedoen aan de ELFSTEDENTOCHT, want het zou erg zijn zoveel geld uitgeven aan de kapper en dan zou ze niet doorgaan
Last edited by robbydorine; 8 februari 2012, 23:27.
Minder tijd achter de computer
Is meer tijd achter de camera
Comment