Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

kwast lé contrastiment

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• kwast lé contrastiment

origineel
    Last edited by bbogus; 8 februari 2012, 23:03.

Re: kwast lé contrastiment

speciaal. Lijkt op een schilderij en dan weer niet. Ik kan zelfs niet zeggen of ik het echt mooi vind, meer intrigerend.

Comment

voor mij is het verre van scherp
      ik probeer...
      mijn Fijsboecq en mijn flickr

Comment

Ik raak er niet goed aan uit. Ik kan hem wel smaken, maar bots dan op die...... ik weet niet wat voor bewerking, of is het iets anders. Precies of je hebt er op bepaalde delen zo'n puzzelstukjesstructuur over gelegd met hele kleine puzzelstukjes, wat ik dan weer niet goed vind.
        Groetjes

Comment

Waarom heb je gans de foto bewerkt en het hokje niet.?
          Robby BB
          Minder tijd achter de computer
          Is meer tijd achter de camera

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
            Ik raak er niet goed aan uit. Ik kan hem wel smaken, maar bots dan op die...... ik weet niet wat voor bewerking, of is het iets anders. Precies of je hebt er op bepaalde delen zo'n puzzelstukjesstructuur over gelegd met hele kleine puzzelstukjes, wat ik dan weer niet goed vind.
            Groetjes
            Heb hetzelfde gevoel. Kan je even toelichten wat je bedoeling was ?
            Ann
            Sony Nex6 - Powerzoom 16-50mm - SEL18-200mm

Comment

Ik vind het dan weer wel knap, zelfs het hokje dat niet bewerkt is trekt zo de aandacht in het geheel.
              Ik kijk er dan ook met andere ogen naar, ben voorstander van bewerkte foto's om de creativiteit die je er zo in kwijt kan.
              Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

Comment

Aha daar trok ik ook al foto's... Echt toplocatie die ECVB. Geen last gehad met koperdieven?
                If today was perfect, there would be no need for tomorrow.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mouseketeer Bekijk bericht
                  Heb hetzelfde gevoel. Kan je even toelichten wat je bedoeling was ?
                  Ann
                  Ik heb er geen bewuste bedoeling bij (gehad) eerlijk gezegd.. Ik vond het effect de sfeer goed doen, het kantoortje trok mijn aandacht en wilde ik onbewerkt laten, gewoon gevoel, denk daar niet zo bewust bij na! Heb de originele zonder de kwast achtige nabewerking er even bij gezet.. Bedankt voor alle berichten

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door KVM77 Bekijk bericht
                    Aha daar trok ik ook al foto's... Echt toplocatie die ECVB. Geen last gehad met koperdieven?
                    Nee, helemaal geen last van gehad! Nog nooit tegen gekomen eigenlijk, op geen enkele locatie..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bbogus Bekijk bericht
                      Nee, helemaal geen last van gehad! Nog nooit tegen gekomen eigenlijk, op geen enkele locatie..
                      Ik ook niet maar ik hoorde verhalen dat er daar bezig zijn en dat het geen katjes zijn om zonder handschoenen aan te pakken...
                      If today was perfect, there would be no need for tomorrow.

Comment

Mijn ding is het niet, maar als je vindt dat je de gepaste sfeer er hebt ingebracht,dan is de foto gelukt.
                        Robby BB
                        Minder tijd achter de computer
                        Is meer tijd achter de camera

Comment

Working...
                        X