origineel
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
kwast lé contrastiment
Collapse
X
-
-
Re: kwast lé contrastiment
voor mij is het verre van scherp
Comment
-
Ik raak er niet goed aan uit. Ik kan hem wel smaken, maar bots dan op die...... ik weet niet wat voor bewerking, of is het iets anders. Precies of je hebt er op bepaalde delen zo'n puzzelstukjesstructuur over gelegd met hele kleine puzzelstukjes, wat ik dan weer niet goed vind.
Groetjes
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk berichtIk raak er niet goed aan uit. Ik kan hem wel smaken, maar bots dan op die...... ik weet niet wat voor bewerking, of is het iets anders. Precies of je hebt er op bepaalde delen zo'n puzzelstukjesstructuur over gelegd met hele kleine puzzelstukjes, wat ik dan weer niet goed vind.
Groetjes
AnnSony Nex6 - Powerzoom 16-50mm - SEL18-200mm
Comment
-
-
Ik vind het dan weer wel knap, zelfs het hokje dat niet bewerkt is trekt zo de aandacht in het geheel.
Ik kijk er dan ook met andere ogen naar, ben voorstander van bewerkte foto's om de creativiteit die je er zo in kwijt kan.Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mouseketeer Bekijk berichtHeb hetzelfde gevoel. Kan je even toelichten wat je bedoeling was ?
Ann
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door KVM77 Bekijk berichtAha daar trok ik ook al foto's... Echt toplocatie die ECVB. Geen last gehad met koperdieven?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bbogus Bekijk berichtNee, helemaal geen last van gehad! Nog nooit tegen gekomen eigenlijk, op geen enkele locatie..If today was perfect, there would be no need for tomorrow.
Comment
-
Comment