Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Soldaatje spelen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Soldaatje spelen

    Hallo,

    Wij zijn deze weekend gaan airsoften (een sport die zeer hard lijkt op paintball, maar waarbij BB-guns worden gebruikt die plastieken bolletjes schieten ipv verfknikkers).

    In de late namiddag heb ik men geweer ingeruild om plaatjes te schieten ipv bolletjes en dit waren enkele resultaten.







    De lichtomstandigheden waren vrij bedroevend die dag jammer genoeg en het regende behoorlijk hard, waardoor condensatie op de lens ook al een probleem begon te vormen.

    Nogmaals, dit zijn geen echte militairen, maar volwassen mensen die nog eens graag soldaatje spelen.

  • #2
    Re: Soldaatje spelen

    Blijkbaar hebben ze daar beter matriaal dan in het Belgische leger, als je mijn verdoken collega bekijkt in de tweede foto.
    Kan men dan ook zien dat men geraakt is?
    Compo's vind ik niet speciaal.
    Scherpte en kleur
    Robby BB
    Minder tijd achter de computer
    Is meer tijd achter de camera

    Comment


    • #3
      Re: Soldaatje spelen

      Het grote verschil met paintball is dat dit spel (zoals je al vermoede) 100% vertrouwd op fairplay. Gentlemen's agreement zeg maar.

      Het materiaal dat ze gebruiken is allemaal replica hoor. Als je die reddots e.d. op een FNC zou zetten, zal die replica al snel aan diggelen liggen.

      Comment


      • #4
        Re: Soldaatje spelen

        Oorspronkelijk geplaatst door Elmir Bekijk bericht
        Het grote verschil met paintball is dat dit spel (zoals je al vermoede) 100% vertrouwd op fairplay. Gentlemen's agreement zeg maar.

        Het materiaal dat ze gebruiken is allemaal replica hoor. Als je die reddots e.d. op een FNC zou zetten, zal die replica al snel aan diggelen liggen.
        Ik had het over de kledij van mijn collega op de tweede foto met zijn zwarte Bonnet
        Robby BB.
        Minder tijd achter de computer
        Is meer tijd achter de camera

        Comment

        Working...
        X