Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wrong track

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Wrong track

    Graag uw commentaren aub....http://users.telenet.be/seulecreatio...wrongtrack.jpg
    Last edited by Red Falcon; 23 januari 2012, 19:48.

  • #2
    Re: Wrong track

    heeft iets spookachtig , wel een beetje druk moest een tijdje kijken wat het nu eindelijk was .

    groetjes inge
    Beter een eersteklas versie van jezelf dan een tweederangs van een ander ! ;-)

    Comment


    • #3
      Re: Wrong track

      bewerking vind ik wel geslaagd ... zo'n spoorwegknooppunt is nu eenmaal druk
      The quickest way to make money at photography is to sell your camera

      Comment


      • #4
        Re: Wrong track

        Best da jij dr nog bent om naar mn foto's te zien he!
        En als dr al zijn die kijken, dan krijg ik de professionele opmerking dat scheef is :-)

        Comment


        • #5
          Re: Wrong track

          Vind de foto ook best geslaagd hoor...maar kom wel meer dan ene keer kijken.
          Mocht ik van jou zijn zou vlug proberen het formaat goed te krijgen alvorens één van de mod's er over struikelt...

          Groetjes
          Marc
          Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

          Comment


          • #6
            Re: Wrong track

            Ow, Olraait!!
            Snorry, was eigenlijk van oordeel dat door die gele band hij dit automatisch deed.
            Verstond al niet waarom ik dat dan moest aanpassen naar 900px :-)

            Comment


            • #7
              Re: Wrong track

              Speciale bewerking, drukte stoort me niet zo, maar je hebt volkomen gelijk als je zegt dat ze weer zullen schrijven dat ie scheef is...... want ie is scheef . Scrol maar eens tot die zwarte lijn op de dwarsligger waar de lichten aan hangen.... hij helt naar rechts .
              Groetjes

              Comment


              • #8
                Re: Wrong track

                Oorspronkelijk geplaatst door Seule Bekijk bericht
                Ow, Olraait!!
                Verstond al niet waarom ik dat dan moest aanpassen naar 900px :-)
                Omdat dat zo in de reglemeneten staat die jij gelezen en aanvaard hebt.
                Dus, graag verkleinen naar 900 pixels langste zijde en terug zichtbaar plaatsen bij uw eerstvolgend bezoek aan BD.

                RF
                Mod


                Sony A7II + Carl Zeiss Loxia f/2 50mm + Carl Zeis Vario Tessar FE f/4 16-35mm ZA OSS
                Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.​

                Comment

                Working...
                X