Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Saxofoon

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Saxofoon

    85mm
    1/125
    f16
    iso200
    Mvg,
    Eddy
    andere versie op algemene aanvraag




    Last edited by eddy007; 24 januari 2012, 09:20.
    Smaken verschillen

  • #2
    Re: Saxofoon

    Ik houd het op de kleurenversie.
    Maar waarom het instrument neergelegd met kelk van ons af? Mijn voorkeur ligt dus net
    andersom. Qua compositie zou ik hebben gekozen voor het lange deel op een diagonaal van
    de uitsnede te leggen.
    Van waardering geniet ik.
    Van kritiek leer ik.

    Comment


    • #3
      Re: Saxofoon

      Dit is een foto die een speler van dit instrument niet graag ziet.
      Het instrument lijkt daar neergegooid met het mondstuk en het riet op de tafel, wat wil zeggen dat dit riet goed voor de vuilbak is.
      Ik weet niet dat u dit instrument bespeeld, maar zoniet is het mischien goed om een beetje informatie in te winnen over het onderwerp. Voorkennis van ieder onderwerp is nuttig. Je laat het instrument hier ook niet van zijn mooiste zijde zien, waarmee je mischien het excuse hebt dat het niet altijd het zelfde moet zijn en dan heb je ook gelijk.
      Voor de rest denk ik dat de foto technisch in orde is.
      Compo vind ik iets te krap
      Robby BB
      Minder tijd achter de computer
      Is meer tijd achter de camera

      Comment


      • #4
        Re: Saxofoon

        Heb geen fluit verstand van saxofoon (en zo zijn er nog wel dingen...) maar prefereer de kleurenversie wegens het kleur dat afstraalt op de ondergrond.

        Groetjes
        Marc
        Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

        Comment


        • #5
          Re: Saxofoon

          Ik ga hier ook voor de kleurenversie, maar vind het ook spijtig dat ze ( voor mij ) aan de verkeerde kant gefotografeert is. Grts.

          Comment


          • #6
            Re: Saxofoon

            Ik kan ze allebei wel smaken. De ene omdat de kleur afsteekt, en de andere omdat de kleur van de sax er juist zo mooi bij past.

            Tom
            Canon EOS500D - EF-S 18-55 f3.5-5.6 IS - EF 50 f1.8 II - EF 70-300 f4-5.6 iS USM - Canon Speedlite 430EX II
            Mijn Website

            Comment


            • #7
              Re: Saxofoon

              Je weet Eddy dat een fotograaf zelf bepaalt welke foto hij best vind. Mooie sfeer heb je er rond gelegd, het is geen platte foto. Hoe je een voorwerp in beeld brengt is een eigen visie van de auteur Wat de saxofoon (mondstuk) betreft heeft Robby wel een punt
              Kunst is genieten - genieten is een kunst !

              Comment


              • #8
                Re: Saxofoon

                Oorspronkelijk geplaatst door robbydorine Bekijk bericht
                Dit is een foto die een speler van dit instrument niet graag ziet.
                Het instrument lijkt daar neergegooid met het mondstuk en het riet op de tafel, wat wil zeggen dat dit riet goed voor de vuilbak is.
                Ik weet niet dat u dit instrument bespeeld, maar zoniet is het mischien goed om een beetje informatie in te winnen over het onderwerp. Voorkennis van ieder onderwerp is nuttig. Je laat het instrument hier ook niet van zijn mooiste zijde zien, waarmee je mischien het excuse hebt dat het niet altijd het zelfde moet zijn en dan heb je ook gelijk.
                Voor de rest denk ik dat de foto technisch in orde is.
                Compo vind ik iets te krap
                Robby BB
                Uit welke deuken maakt u op dat dit mooie instrument daar lijkt neergegooid te zijn
                Het is daar door de muzikant met veel respect, voorzichtig, neergelegd en het riet was nadien nog volledig intact.
                Met de andere opmerkingen kan ik leven.
                Mvg,
                Eddy
                Smaken verschillen

                Comment

                Working...
                X