Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Barn

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Barn

Typische Amerikaanse schuur:

f/9
    1/100s

Alvast bedankt om te kijken, V
    Website: http://vvbelleg.jalbum.net/

Re: Barn

Waar, want ik zie ze niet staan
    Robby BB
    Minder tijd achter de computer
    Is meer tijd achter de camera

Comment

Ik denk dat je hier te veel op de foto hebt willen zetten, waardoor het eigenlijke onderwerp minder tot zijn recht komt. Door een ander standpunt te kiezen had je ook wellicht meer van de barn zelf gezien, want de bomen die er net voor staan verstoren net iets te veel het zicht.
      Wel raar hè die opschriften die ze ginder op de daken zetten.
      Ann
      Sony Nex6 - Powerzoom 16-50mm - SEL18-200mm

Comment

De 'barn' is inderdaad wat weggestoken door die grote boom. De kleuren mogen van mij nog een schop onder hun kont krijgen ttz. iets oppeppen. Daarna heb ik wat rood uit de foto gehaald, omdat die (mij baserend op de linkerkant van de vijver die er bruin/rood uit ziet) volgens mij hier niet de kleur heeft die jij ter plaatse zag.
        Groetjes

Comment

Ga hier met mijn voorgangers mee.
          Mijn eerste comment kwam mischien nogal bot over maar dat was het eerste en enigste wat bij mij opkwam.
          Denk er aan dat het niet gemakkelijk is om iets weer te geven, wat jij ter plaatse waarneemt.
          Als je nu 50 m nar rechts waart opgeschoven dan had je een heel ander zicht op de Barbn
          Mischien kun je wat inzoomen op de schuur zodanig dat er meer duidelijkheid is.
          Heb je nog andere foto's van deze schuur, want mijn ervaring hier op BD leert dat men met zulke foto's regelmatig zijn slechtste (minder goed) plaatst.
          Robby BB
          Minder tijd achter de computer
          Is meer tijd achter de camera

Comment

Is niet zo een gemakkelijke plaats om foto's te nemen, maar dat kan je zo natuurlijk niet zien. Maar inderdaad een pak naar rechts zou wel kunnen, al moet ik dan wel over een aantal afsluitingen fotograferen.

Het opschrift op die schuur: dat is reclame voor een attractie hier in de buurt, maar eigenlijk zijn de schuren met die opschriften een extra attractie op zich. Ze staan in een omtrek van zo een 20 km verspreidt rond Chattanooga (GA, USA). Deze staat dicht op een paar kilometer van ons huis en ik wil er hem eens mooi op als souvenir (we verhuizen terug naar BE deze zomer).

Ik probeer nog eens :-).
            Bedankt voor de commentaren.
            Website: http://vvbelleg.jalbum.net/

Comment

Working...
            X