Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Weeral een specialleke hier. Mijn ietwat oude ogen verdagen het niet dat ik er lang naar kijk...... en ik heb liever dat mijn foto's wat langer bekeken worden.... en jij ???
Kan toch niet de bedoeling zijn dat we zo vlug mogelijk zappen bij het zien van een foto ?
Groetjes
Mooi en, door het onderwerp, functioneel zoomeffect.
Vroeger, in het analoge tijdperk, deed je zoiets door in te zoomen, met je camera op statief en een lange sluitertijd. Vandaag kan het, zoals de meeste dingen, achteraf op de pc.
Heb jij dit artisanaal of digitaal gedaan?
( voor artisanaal, voor digitaal)
Luc
Mooi en, door het onderwerp, functioneel zoomeffect.
Vroeger, in het analoge tijdperk, deed je zoiets door in te zoomen, met je camera op statief en een lange sluitertijd. Vandaag kan het, zoals de meeste dingen, achteraf op de pc.
Heb jij dit artisanaal of digitaal gedaan?
( voor artisanaal, voor digitaal)
Luc
Heb deze vanmiddag genomen in het bos, toen dat de fietsers passeerden vlug ingezoomd, met dit als resultaat. Wel niet van op statief.
Dus 100% artisanaal
Geslaagd effect. De update is de beste, die met kader is ook wel leuk.
Je kan die twee updates best in je openingspost bijzetten, dat vergelijkt iets makkelijker
Ann
vind hem ook wel mooi, geeft me zin om te gaan mountainbiken!
vanuit de hand dus, knap
de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS
Comment