Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bokkepootjes

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Bokkepootjes

Ik ben net een bakblogje begonnen en daar horen uiteraard foto's bij. Hier is één van mijn eerste pogingen:

Re: Bokkepootjes

Mmmmm
    Ziet er lekker uit!
    Knappe foto

Comment

Ziet er inderdaad lekker uit.. Begin al goesting te krijgen.. Ben dol op bokkepootjes.

Wouter.
      Nikon D50 Nikon D90,sigma 10-20 EX-DC sigma 18-50 EX-DC, sigma 28-70 EX-DG, Nikon 18-105, sigma 70-200 EX-DG, SB-600, SB-800

Comment

knap gepresenteerd, vind de compo leuk, omdat je hier het hele bord er niet opgezet hebt maar gekozen hebt voor een soort tegengesteld symmetrisch effect... knap

Comment

Dank jullie voor de supercomplimenten

Comment

Mooie foto ... ziet er heel lekker uit
            Het leven heeft veel moois te bieden, men moet het alleen nog zien en dan perfect kunnen vastleggen (beginner Canon).

Comment

Heel smakelijke foto. Krijg er ook al zin in.
              Je mag hem gerust nog wat grotere posten (900pix), dan kunnen we er nog meer van genieten.
              Wat is de link naar je blog als ik vragen mag. Bak ook wel af en toe eens iets.
              Ann
              Sony Nex6 - Powerzoom 16-50mm - SEL18-200mm

Comment

Ik zal eens moeten zien of ik hem nog op groter formaat terug vind
                De blog vind je op http://sugarandsweetness.wordpress.com/ maar hij is wel in het Engels.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Katniss Bekijk bericht
                  Ik zal eens moeten zien of ik hem nog op groter formaat terug vind
                  De blog vind je op http://sugarandsweetness.wordpress.com/ maar hij is wel in het Engels.
                  Yummie, ziet er al lekker uit.
                  Ann
                  Sony Nex6 - Powerzoom 16-50mm - SEL18-200mm

Comment

Ziet er heel lekker uit, mooie foto. Grts.

Comment

Ziet er lekker uit maar ik zou toch proberen om al de chokolade te laten blinken (linkse stuk chokolade ziet er dof uit).
                      Zou iets ruimer kadreren. Iets meer van het bord mag er opstaan.
                      Bij het onderste koekje steekt er een stukje ..... uit wat ik nogal slordig vind.
                      Volgende keer groter (900 px) posten
                      Veel succes met je blog
                      Robby BB
                      Minder tijd achter de computer
                      Is meer tijd achter de camera

Comment

lekkere foto en met mijn koffie naast mij, krijg ik helemaal goesting in bokkepootjes

grtz ajuin
                        nikon D5000, 18 - 55 mm, 55 - 200mm, 105 mm macro and some lights

Comment

mmm, inderdaad het water loopt al in de mond.

Bij het onderste koekje steekt er een stukje
                          volg Robbydorine Hierin.
                          Kleine uitstekels liefs weg halen voor je de foto neemt. Zeker voor de presentatie op blog van eigen koek en deeg. Al geeft het toch nog goesting hoor !

Comment

Ik heb me inderdaad ook gek gestaard op die kleine stukjes... maar de bokkepootjes waren echt net 5 minuten voor ik naar de familiebrunch moest vertrekken klaar (ik heb de bakplaat zelfs voor een open diepvriesdeur gezet om de chocolade sneller te doen stollen) en ik heb er echt niet op gelet. Ik had voor de eerste keer een Canon in de hand en heb die vijf minuten verprutst aan het zoeken naar hoe ik de instellingen moest aanpassen. Het staat dus zeker genoteerd voor de volgende keer.

@robbydorine zou je me wat raad kunnen geven over hoe ik de chocolade er glanzend kan laten uitzien?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Katniss Bekijk bericht
                              @robbydorine zou je me wat raad kunnen geven over hoe ik de chocolade er glanzend kan laten uitzien?
                              Mischien kan deze link je helpen.

Robby BB
                              Getempereerde chocolade wordt gebruikt voor de afwerking van bonbons. Marions Recepten, een en al recepten en gerechten!
                              Minder tijd achter de computer
                              Is meer tijd achter de camera

Comment

Working...
                              X