Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
knap gepresenteerd, vind de compo leuk, omdat je hier het hele bord er niet opgezet hebt maar gekozen hebt voor een soort tegengesteld symmetrisch effect... knap
Heel smakelijke foto. Krijg er ook al zin in.
Je mag hem gerust nog wat grotere posten (900pix), dan kunnen we er nog meer van genieten.
Wat is de link naar je blog als ik vragen mag. Bak ook wel af en toe eens iets.
Ann
Ik zal eens moeten zien of ik hem nog op groter formaat terug vind
De blog vind je op http://sugarandsweetness.wordpress.com/ maar hij is wel in het Engels.
Ik zal eens moeten zien of ik hem nog op groter formaat terug vind
De blog vind je op http://sugarandsweetness.wordpress.com/ maar hij is wel in het Engels.
Ziet er lekker uit maar ik zou toch proberen om al de chokolade te laten blinken (linkse stuk chokolade ziet er dof uit).
Zou iets ruimer kadreren. Iets meer van het bord mag er opstaan.
Bij het onderste koekje steekt er een stukje ..... uit wat ik nogal slordig vind.
Volgende keer groter (900 px) posten
Veel succes met je blog
Robby BB
Minder tijd achter de computer
Is meer tijd achter de camera
volg Robbydorine Hierin.
Kleine uitstekels liefs weg halen voor je de foto neemt. Zeker voor de presentatie op blog van eigen koek en deeg. Al geeft het toch nog goesting hoor !
Ik heb me inderdaad ook gek gestaard op die kleine stukjes... maar de bokkepootjes waren echt net 5 minuten voor ik naar de familiebrunch moest vertrekken klaar (ik heb de bakplaat zelfs voor een open diepvriesdeur gezet om de chocolade sneller te doen stollen) en ik heb er echt niet op gelet. Ik had voor de eerste keer een Canon in de hand en heb die vijf minuten verprutst aan het zoeken naar hoe ik de instellingen moest aanpassen. Het staat dus zeker genoteerd voor de volgende keer.
@robbydorine zou je me wat raad kunnen geven over hoe ik de chocolade er glanzend kan laten uitzien?
Comment