Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
ook de eerste wil wel een crop,de zuil laten vertrekken uit de linkerhoek en de derde zuil rechtsonder ook een stukje weg. Zo zou ik het doen ,maar het gezichtspunt vind ik heel goed gekozen.
ook de eerste wil wel een crop,de zuil laten vertrekken uit de linkerhoek en de derde zuil rechtsonder ook een stukje weg. Zo zou ik het doen ,maar het gezichtspunt vind ik heel goed gekozen.
foto 1 - Hier moet ik meeuws bijtreden in zijn standpunt, kleuren vind ik wel goed.
foto 2 - Sorry die zegt me nks, heb er een raar gevoel bij, maar dat is nauurlijk persoonlijk, misschien zie jij dit beeld helemaal anders
Renée
[Mod-LesC]Uit het BD-reglement: "Geanimeerde GIFs worden enkel toegestaan indien deze een eigen creatie zijn én bovendien fotografie gerelateerd zijn." Daarom zijn ze verwijderd of liever: achter een linkje geplaatst.[/Mod]
1. Beetje jammer dat de lucht niet egaal blauw is. Ik zou eventueel dat stukje onderaan de grootste kolom links wegclonen en dan ook eventueel deze kolom juist uit de hoek laten vertrekken. Stand punt in m.i. goed gevonden.
2. Bij deze zou ik het beetje palmtak links boven en het beetje parasol linksonder wegclonen en de rest laten zoals het is. Ook hier een goed gevonden standpunt. Beetje lui zoals Doudeke het verwoordt, maar naar Egypte ga je meestal niet om te werken hé .
Dit is echter allemaal wat ik persoonlijk ermee zou doen. Uiteindelijke beslissing en visie ligt bij de fotograaf natuurlijk.
Groetjes
Comment