Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

december 2011 katjes

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• december 2011 katjes

Last edited by bommasien; 8 december 2011, 09:36.
    vriendelijke groeten, Sien

Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

Re: december 2011 katjes

Leuk idee Sien, maar ik had geprobeerd om een ander standpunt in te nemen, zodat die muur niet zichtbaar is.

Verder zou de foto scherper mogen zijn. Heb je met een statief gewerkt? Ik zie dat je een sluitertijd van 1/80 gebruikt hebt met een brandpuntafstand van 107 mm. Als je uit de hand getrokken hebt, zou je sluitertijd korter moeten zijn om er zeker van te zijn dat je foto scherp is.
    Facebook & http://www.nelemispelonphotography.be/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nelita Bekijk bericht
      Leuk idee Sien, maar ik had geprobeerd om een ander standpunt in te nemen, zodat die muur niet zichtbaar is.

Verder zou de foto scherper mogen zijn. Heb je met een statief gewerkt? Ik zie dat je een sluitertijd van 1/80 gebruikt hebt met een brandpuntafstand van 107 mm. Als je uit de hand getrokken hebt, zou je sluitertijd korter moeten zijn om er zeker van te zijn dat je foto scherp is.
      je hebt overschot van gelijk!ik zal echt moeten leren van op al die puntjes te letten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bommasien Bekijk bericht
        je hebt overschot van gelijk!ik zal echt moeten leren van op al die puntjes te letten.
        euh...
        ik probeer...
        mijn Fijsboecq en mijn flickr

Comment

... ik zal echt moeten leren van op al die puntjes te letten.
          Die scherpte !? Dat zag je toch zelf wel vooraleer je die foto post.
          Ik zou je durven aanraden om toch wat kritischer te zijn op jezelf.
          Je hoeft niet elke dag een foto te posten hé Ik heb de indruk dat het dagelijks posten een "doel an sich" wordt. Steeds betere foto's maken zou het doel moeten zijn, niet ? Denk maar aan je eigen handtekening

....... met m'n opmerking heb ik enkel goede bedoelingen

greetz
          Cheeta
          Light travels faster than sound. This is why some people appear bright, until you hear them speak.
          flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Cheeta Bekijk bericht
            Je hoeft niet elke dag een foto te posten hé Ik heb de indruk dat het dagelijks posten een "doel an sich" wordt. Steeds betere foto's maken zou het doel moeten zijn, niet ? Denk maar aan je eigen handtekening

greetz
            Cheeta
            ben van je goede bedoelingen overtuigt hoor. Op het feit dat ik elke dag post ben ik in het verleden al uitgebreid op ingegaan. Dit is voor mij een oefening waar ik persoonlijk veel uit leer en is al zéér nuttig gebleken. Zo hou IK het vuur er in!!
            Wat de onscherpte betrefd mi hoeft niet elke foto 'die superscherpte' waarop velen zich fixeren te hebben. (dirk Braeckman bv)
            En neen ik zag het niet echt nee , voor het beeld dat ik wou weergeven....
            Bedankt voor uw reactie, ik neem uw wijze raad ter harte!

Comment

Op het feit dat ik elke dag post ben ik in het verleden al uitgebreid op ingegaan. Dit is voor mij een oefening waar ik persoonlijk veel uit leer en is al zéér nuttig gebleken. Zo hou IK het vuur er in!!
              OK, begrijp ik.
              Maar ik hoop voor jou dat de "tipgevers" niet moedeloos worden om steeds dezelfde raad te herhalen.

Wat de onscherpte betrefd mi hoeft niet elke foto 'die superscherpte' waarop velen zich fixeren te hebben. (dirk Braeckman bv)
              Onscherpte mag natuurlijk, maar dat hangt toch wel af van het soort foto. Bovendien mag je je niet verschuilen achter deze wijze quote van Dirk of ze misbruiken.

Uw foto heeft wel scherpte nodig

greetz
              Cheeta
              Light travels faster than sound. This is why some people appear bright, until you hear them speak.
              flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Cheeta Bekijk bericht
                greetz
                Cheeta
                dit was wat ik in het kort bedoelde met mijn post:
                Oorspronkelijk geplaatst door noenkelMi Bekijk bericht
                euh...
                ik probeer...
                mijn Fijsboecq en mijn flickr

Comment

Working...
                X