Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
december 2011 katjes
Collapse
X
-
-
Re: december 2011 katjes
Leuk idee Sien, maar ik had geprobeerd om een ander standpunt in te nemen, zodat die muur niet zichtbaar is.
Verder zou de foto scherper mogen zijn. Heb je met een statief gewerkt? Ik zie dat je een sluitertijd van 1/80 gebruikt hebt met een brandpuntafstand van 107 mm. Als je uit de hand getrokken hebt, zou je sluitertijd korter moeten zijn om er zeker van te zijn dat je foto scherp is.
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nelita Bekijk berichtLeuk idee Sien, maar ik had geprobeerd om een ander standpunt in te nemen, zodat die muur niet zichtbaar is.
Verder zou de foto scherper mogen zijn. Heb je met een statief gewerkt? Ik zie dat je een sluitertijd van 1/80 gebruikt hebt met een brandpuntafstand van 107 mm. Als je uit de hand getrokken hebt, zou je sluitertijd korter moeten zijn om er zeker van te zijn dat je foto scherp is.vriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bommasien Bekijk berichtje hebt overschot van gelijk!ik zal echt moeten leren van op al die puntjes te letten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bommasien Bekijk bericht... ik zal echt moeten leren van op al die puntjes te letten.
Ik zou je durven aanraden om toch wat kritischer te zijn op jezelf.
Je hoeft niet elke dag een foto te posten hé Ik heb de indruk dat het dagelijks posten een "doel an sich" wordt. Steeds betere foto's maken zou het doel moeten zijn, niet ? Denk maar aan je eigen handtekening
....... met m'n opmerking heb ik enkel goede bedoelingen
greetz
CheetaLight travels faster than sound. This is why some people appear bright, until you hear them speak.
flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cheeta Bekijk berichtDie scherpte !? Dat zag je toch zelf wel vooraleer je die foto post.
Je hoeft niet elke dag een foto te posten hé Ik heb de indruk dat het dagelijks posten een "doel an sich" wordt. Steeds betere foto's maken zou het doel moeten zijn, niet ? Denk maar aan je eigen handtekening
greetz
Cheeta
Wat de onscherpte betrefd mi hoeft niet elke foto 'die superscherpte' waarop velen zich fixeren te hebben. (dirk Braeckman bv)
En neen ik zag het niet echt nee , voor het beeld dat ik wou weergeven....
Bedankt voor uw reactie, ik neem uw wijze raad ter harte!vriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door bommasien Bekijk berichtOp het feit dat ik elke dag post ben ik in het verleden al uitgebreid op ingegaan. Dit is voor mij een oefening waar ik persoonlijk veel uit leer en is al zéér nuttig gebleken. Zo hou IK het vuur er in!!
Maar ik hoop voor jou dat de "tipgevers" niet moedeloos worden om steeds dezelfde raad te herhalen.
Oorspronkelijk geplaatst door bommasien Bekijk berichtWat de onscherpte betrefd mi hoeft niet elke foto 'die superscherpte' waarop velen zich fixeren te hebben. (dirk Braeckman bv)
Uw foto heeft wel scherpte nodig
greetz
CheetaLight travels faster than sound. This is why some people appear bright, until you hear them speak.
flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cheeta Bekijk berichtDie scherpte !? Dat zag je toch zelf wel vooraleer je die foto post.
greetz
Cheeta
Oorspronkelijk geplaatst door noenkelMi Bekijk berichteuh...
Comment
Comment