Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
De orb ziet er vrij goed uit qua vorm, maar ik zou proberen om er iets meer regelmaat in te krijgen (nu heb je vnl een goede aftekening van de orb aan de zijkanten, maar in het midden zie je er minder van).
Daarnaast zou ik ook proberen om een betere achtergrond te hebben (waar je iets van ziet). Puur zwart vind ik wat te donker. Hetgeen je ziet door het zwart kan ik niet onmiddellijk plaatsen, maar het maakt de foto een beetje onevenwichtig.
Ik zie rechts iets op de achtergrond ...
Wel mooi, maar ik mis hier wel het één en ander ... het heeft een heel donkere achtergrond
Groetjes,
Nadia
Bedankt en het donkere is eigenlijk beetje mijn schuld en een beetje de schuld van de voetbal
Enerzijds had ik me camera zo ingesteld om nog net de achtergrond te zien en ik rekende op de lichten van de voetbal die achter ons was.
En bij het aanleggen van de camera besloten ze de training te stoppen en de lichten uit te doen
Enja we kregen hierna niet echt meer ons gewenst resultaat vandaar bij dit resultaat gehouden
ja rond is hij maar inderdaad bibberig en niet zoals het moet Beetje het feit dat je het licht niet kan uitschakelen is hierbij de oorzaak jammer genoeg. dit ga ik wel nog verbeteren in komende updates
De orb ziet er vrij goed uit qua vorm, maar ik zou proberen om er iets meer regelmaat in te krijgen (nu heb je vnl een goede aftekening van de orb aan de zijkanten, maar in het midden zie je er minder van).
Daarnaast zou ik ook proberen om een betere achtergrond te hebben (waar je iets van ziet). Puur zwart vind ik wat te donker. Hetgeen je ziet door het zwart kan ik niet onmiddellijk plaatsen, maar het maakt de foto een beetje onevenwichtig.
hetgeen je ziet is eigenlijk de verlichte visbokalen
Maar ik begrijp wat je bedoelt en bedankt voor de opmerking. Dit zal ik in het achterhoofd houden en maken dat we volgende keer een beetje een achtergrond krijgen
En uiteraard de volgende orb zal hopelijk / denk ik / moet beter zijn
cheers all en met elke opmerking geeft me telkens opnieuw de zin om het gewoon allemaal opnieuw te doen en te proberen
Comment