Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Orb of light

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Orb of light

Ja ik kon geen betere titel bedenken eigenlijk.

Iso 100
    f 14
    tijd: 20sec
    lens: 50mm

de foto in het groot:

of

Re: Orb of light

zeer mooi vind ik, hoe heb je dat gedaan? en wat is dat ? wil ik ook wel eens proberen
    Connix Photography

Comment

Ik zie rechts iets op de achtergrond ...
      Wel mooi, maar ik mis hier wel het één en ander ... het heeft een heel donkere achtergrond
      Groetjes,
      Nadia
      Het leven heeft veel moois te bieden, men moet het alleen nog zien en dan perfect kunnen vastleggen (beginner Canon).

Comment

hij is wel mooi rond
        maar wel bibberig
        ik probeer...
        mijn Fijsboecq en mijn flickr

Comment

De orb ziet er vrij goed uit qua vorm, maar ik zou proberen om er iets meer regelmaat in te krijgen (nu heb je vnl een goede aftekening van de orb aan de zijkanten, maar in het midden zie je er minder van).
          Daarnaast zou ik ook proberen om een betere achtergrond te hebben (waar je iets van ziet). Puur zwart vind ik wat te donker. Hetgeen je ziet door het zwart kan ik niet onmiddellijk plaatsen, maar het maakt de foto een beetje onevenwichtig.
          Facebook & http://www.nelemispelonphotography.be/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Connix Bekijk bericht
            zeer mooi vind ik, hoe heb je dat gedaan? en wat is dat ? wil ik ook wel eens proberen
            Bedankt, en dit is een poging tot een orb. Eigenlijk een lamp (zaklamp, leds etc) aan een touw die je rond draaid

Oorspronkelijk geplaatst door Lunais Bekijk bericht
            Ik zie rechts iets op de achtergrond ...
            Wel mooi, maar ik mis hier wel het één en ander ... het heeft een heel donkere achtergrond
            Groetjes,
            Nadia
            Bedankt en het donkere is eigenlijk beetje mijn schuld en een beetje de schuld van de voetbal
            Enerzijds had ik me camera zo ingesteld om nog net de achtergrond te zien en ik rekende op de lichten van de voetbal die achter ons was.
            En bij het aanleggen van de camera besloten ze de training te stoppen en de lichten uit te doen
            Enja we kregen hierna niet echt meer ons gewenst resultaat vandaar bij dit resultaat gehouden

Oorspronkelijk geplaatst door noenkelMi Bekijk bericht
            hij is wel mooi rond
            maar wel bibberig
            ja rond is hij maar inderdaad bibberig en niet zoals het moet Beetje het feit dat je het licht niet kan uitschakelen is hierbij de oorzaak jammer genoeg. dit ga ik wel nog verbeteren in komende updates

Oorspronkelijk geplaatst door Nelita Bekijk bericht
            De orb ziet er vrij goed uit qua vorm, maar ik zou proberen om er iets meer regelmaat in te krijgen (nu heb je vnl een goede aftekening van de orb aan de zijkanten, maar in het midden zie je er minder van).
            Daarnaast zou ik ook proberen om een betere achtergrond te hebben (waar je iets van ziet). Puur zwart vind ik wat te donker. Hetgeen je ziet door het zwart kan ik niet onmiddellijk plaatsen, maar het maakt de foto een beetje onevenwichtig.
            hetgeen je ziet is eigenlijk de verlichte visbokalen

Maar ik begrijp wat je bedoelt en bedankt voor de opmerking. Dit zal ik in het achterhoofd houden en maken dat we volgende keer een beetje een achtergrond krijgen

En uiteraard de volgende orb zal hopelijk / denk ik / moet beter zijn

cheers all en met elke opmerking geeft me telkens opnieuw de zin om het gewoon allemaal opnieuw te doen en te proberen

Comment

geen blaren op de vingers gehad zoals ik?
              ik probeer...
              mijn Fijsboecq en mijn flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door noenkelMi Bekijk bericht
                geen blaren op de vingers gehad zoals ik?
                goh niet echt, als ik merk dat het zo wat begint te irriteren leg ik er een stuk ducktape op en dit beschermt alles perfect

Comment

Working...
                X