Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

treinwagon

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • treinwagon


  • #2
    Re: treinwagon

    waarschijnlijk de ideale foto om een (lichte) hdr bewerking op toe te passen..

    qua compo niet slecht, misschien een stapje of 2 naar links beter zodat die witte stootblok er volledig opstond en er rechts minder zwart was..
    Leer over flipperkasten op www.flippers.be - Mijn Flickr fotos

    Comment


    • #3
      Re: treinwagon

      Voor mij mogen er langs de rechter kant een paar centimers af.
      voor de rest wel een leuke foto

      Comment


      • #4
        Re: treinwagon

        [QUOTE=flipperkast;3362538]waarschijnlijk de ideale foto om een (lichte) hdr bewerking op toe te passen..

        QUOTE]

        volledig mee eens, wel opletten van de grijze lucht, HDR effeckt kan er rare keuren mee uithalen. mooie foto trouwens
        Nikon D90

        Comment


        • #5
          Re: treinwagon

          Beste dit is een HDR, leuk dat het niet direct opviel. Ik vind HDR iets hebben maar niet als je overdrijft want dan wordt het onnatuurlijk, dus is deze geslaagd.

          Dank voor de reactie.

          Comment


          • #6
            Re: treinwagon

            Beste dit is een HDR, leuk dat het niet direct opviel. Ik vind HDR iets hebben maar niet als je overdrijft want dan wordt het onnatuurlijk, dus is deze geslaagd.

            Dank voor de reactie.

            Comment


            • #7
              Re: treinwagon

              Ik vind de foto nogal soft, onscherp is het verkeerde woord want dat is ze denk ik niet.
              Nikon D90/16-85mmVR/50mm1.4/105mm2.8 micro/sb-900/70-210mm/Panasonic Lumix TZ7/ Manfrotto 1 en 3-poot

              Comment

              Working...
              X