Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bloem

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Bloem


    Foto 1
    kleur compo scherpte



    Foto 2
    kleur compo scherpte





    Last edited by jessey; 6 december 2011, 19:16. Reden: Update roos

  • #2
    Re: Bloem

    Foto 1 is niet echt scherp,ik weet niet met welke instellingen deze gefotografeerd is en of je een statief gebruikt hebt.
    De tweede is heel wat beter van scherpte, de kleur is ook mooi, ik denk dat je een beetje teveel omgeving meeneemt in beeld,zoals het rozenblad, deze is groter dan de roos zelf,je gaat veel mooiere beelden maken van bloemen als je leert te kiezen wat je in beeld brengt,het accent moest hier in elk geval op je roos liggen.Van je tweede foto zou ik een viekante kadrage maken,het zal van je mooie roos een veel sterker beeld maken,veel succes, Grtjes Francine
    Zo veel mensen, zoveel meningen
    Groetjes Francine

    Comment


    • #3
      Re: Bloem

      Foto 1 Zal thuis nog eens kijken volgens mij ligt de scherpte op de stamper
      Foto 2 Daar heb je gelijk qua compositie is hij nu niet zo sterk. Denk dat inderdaad een vierkante crop de foto sterker uit doet komen qua compositie.

      Comment


      • #4
        Re: Bloem

        updates geplaatst

        Comment


        • #5
          Re: Bloem

          Mij kunnen de twee eerste foto's niet bekoren. De up-dates van de roos zijn al beter door de vierkante cadrage. Bij de eerste up-date vind ik wel de roos te licht. Bij de tweede is de uitsnede en kleur beter maar vind ik de tak 'te gefotoshopt'.

          Dus voor mij de uitsnede en kleur van de tweede up-date met de BG van de eerste up-date. Kun je nog volgen?
          Nikon D90/16-85mmVR/50mm1.4/105mm2.8 micro/sb-900/70-210mm/Panasonic Lumix TZ7/ Manfrotto 1 en 3-poot

          Comment


          • #6
            Re: Bloem

            Oorspronkelijk geplaatst door Happy Genes Bekijk bericht
            Mij kunnen de twee eerste foto's niet bekoren. De up-dates van de roos zijn al beter door de vierkante cadrage. Bij de eerste up-date vind ik wel de roos te licht. Bij de tweede is de uitsnede en kleur beter maar vind ik de tak 'te gefotoshopt'.

            Dus voor mij de uitsnede en kleur van de tweede up-date met de BG van de eerste up-date. Kun je nog volgen?
            ik volg. Die eerste 2 foto's deden me niets, maar je updates (een mengeling van de 2 dan ) zijn beter
            ik probeer...
            mijn Fijsboecq en mijn flickr

            Comment


            • #7
              Re: Bloem

              Oorspronkelijk geplaatst door noenkelMi Bekijk bericht
              ik volg. Die eerste 2 foto's deden me niets, maar je updates (een mengeling van de 2 dan ) zijn beter
              Nog een update geplaatst

              Comment


              • #8
                Re: Bloem

                Oorspronkelijk geplaatst door jessey Bekijk bericht
                Nog een update geplaatst
                Prima up-date!
                Nikon D90/16-85mmVR/50mm1.4/105mm2.8 micro/sb-900/70-210mm/Panasonic Lumix TZ7/ Manfrotto 1 en 3-poot

                Comment

                Working...
                X