Geinspireerd door de film cars heb ik geprobeerd mijn interpretatie van snelheid in beeld te brengen. Voelde me net de wegenpolitie toen ik stond opgesteld.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
I am speed..
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: I am speed..
Knap hoor. De lijn van de achterlichten vertrekt mooi uit de linkse onderhoek.
Zover ik kan zien, is er rechts een bocht. Ik denk dat de foto' nog sterker zou zijn, als je breder zou gaan, zodat de rode lijn ook een bocht maakt.
Mvg
Rudy
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door ben antoniw Bekijk berichtDoor een groot verkeersbord was breder gaan hier geen optie.
Comment
-
-
[QUOTE...had nog aan pak slaag kunnen geraken [/QUOTE]
Idd, Pas op! is in Genk getrokken. daar krijg je niet gewoon slaag maar "schlagen ze U vol bloed en dan zijt ge vies gescasseerd!"
Comment
-
Heel mooi gedaan, knap werk, Grtjes FrancineZo veel mensen, zoveel meningen
Groetjes Francine
Comment
-
Na al die lof durf ik bijna niet te typen dat ik er niet wild van ben. Heb ook de indruk dat de foto naar links helt. Jammer dat er voor een betere compositie een verkeersbord in de weg stond.Nikon D90/16-85mmVR/50mm1.4/105mm2.8 micro/sb-900/70-210mm/Panasonic Lumix TZ7/ Manfrotto 1 en 3-poot
Comment
-
-
ik vind het wel een goeie
maar heb hem eventjes door ShiftN gejaagd en dan staat ie iets rechter
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door noenkelMi Bekijk berichtik vind het wel een goeie
maar heb hem eventjes door ShiftN gejaagd en dan staat ie iets rechterNikon D90/16-85mmVR/50mm1.4/105mm2.8 micro/sb-900/70-210mm/Panasonic Lumix TZ7/ Manfrotto 1 en 3-poot
Comment
-
Comment