Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mattis

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Mattis

Dit was dus mijn ander slachtoffer...
    Wat vinden jullie ervan?

F/ 5.0 • 1/60 • ISO: 200

Re: Mattis

Zijn er geen liefhebbers voor mijn nieuw model?

Comment

pose en kleur doen me denken aan iets Oost-europees
      ik probeer...
      mijn Fijsboecq en mijn flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door noenkelMi Bekijk bericht
        pose en kleur doen me denken aan iets Oost-europees
        Oei en daar zet jij dan zo'n droevige smiley bij.

Mooi modelletje hoor, Nathalie. Mij vielen direct zijn grote ogen op en ... de overbelichting op zijn gezichtje.
        Nikon D90/16-85mmVR/50mm1.4/105mm2.8 micro/sb-900/70-210mm/Panasonic Lumix TZ7/ Manfrotto 1 en 3-poot

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Happy Genes Bekijk bericht
          Oei en daar zet jij dan zo'n droevige smiley bij.

Mooi modelletje hoor, Nathalie. Mij vielen direct zijn grote ogen op en ... de overbelichting op zijn gezichtje.
          Dankje, toch nog iemand die beetje commentaar geeft

Comment

leuk shot maar, mis wat leven in die donkere kijkers.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

't is idd stilletjes met de commentaren.
              Mi is de foto met deze bg wat donker voor een kindje.Het gezichtje en de ogen zijn heel knap en sprekend maar het achterhoofdje verdwijnt in de bg.Maar..ben maar een leek en oordeel vanuit mijn gevoel hé!
              tot de volgende!
              vriendelijke groeten, Sien

Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Happy Genes Bekijk bericht
                Overbelichting op het gezichtje zie ik niet. De belichting is vrij sterk, maar er is toch niets uitgebrand?
                Er zitten geen exifs bij de foto, maar ik vermoed dat je geflitst hebt (alhoewel er slechts een heel kleine lichtbron te zien is in het ene oogje). Kan ook afkomstig zijn van een lamp??? Het licht mocht wat zachter voor mij, maar 'k vind het zo ook wel OK.
                Zoals Sien schrijft, is het wel jammer dat het hoofdje van Mattis in de achtergrond verdwijnt.
                De omzetting vind ik mooi! Dit past volgens mij beter bij een kind dan een pure zwart-witomzetting.
                Facebook & http://www.nelemispelonphotography.be/

Comment

Ik vind dit een mooi beeld met hele mooie compo en uitstraling,het stoort me in het geheel niet dat het hoofdje in de BG verdwijnt,de omzetting is mooi en krachtig,het enigste minpuntje vind ik de heel lichte vlekken op zijn wangetje en aan zijn slaap,ik denk niet dat dit echte overbelichting is ik denk dat dit eerder door je omzetting of nabewerking komt,ik zelf zou dit proberen plaatselijk een beetje te temperen,Grtjes Francine
                  Zo veel mensen, zoveel meningen
                  Groetjes Francine

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Francine Versluys Bekijk bericht
                    ik denk niet dat dit echte overbelichting is ik denk dat dit eerder door je omzetting of nabewerking komt,ik zelf zou dit proberen plaatselijk een beetje te temperen,Grtjes Francine
                    @Nelita en Francine: Overbelichting is het inderdaad niet want als ik het temper in PS zie je inderdaad nog de details. Ik wijzig dus mijn overbelichting in teveel belichting.
                    Nikon D90/16-85mmVR/50mm1.4/105mm2.8 micro/sb-900/70-210mm/Panasonic Lumix TZ7/ Manfrotto 1 en 3-poot

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nelita Bekijk bericht
                      Overbelichting op het gezichtje zie ik niet. De belichting is vrij sterk, maar er is toch niets uitgebrand?
                      Er zitten geen exifs bij de foto, maar ik vermoed dat je geflitst hebt (alhoewel er slechts een heel kleine lichtbron te zien is in het ene oogje). Kan ook afkomstig zijn van een lamp??? Het licht mocht wat zachter voor mij, maar 'k vind het zo ook wel OK.
                      Zoals Sien schrijft, is het wel jammer dat het hoofdje van Mattis in de achtergrond verdwijnt.
                      De omzetting vind ik mooi! Dit past volgens mij beter bij een kind dan een pure zwart-witomzetting.
                      Ja ik moest inderdaad inflitsen... Ik moest foto's bij die mensen gaan nemen en die wouden perse dat deze foto's bij hen thuis genomen waren en ja de lichtsomstandigheden waren niet wat het moest zijn daarom dat de kleurenfoto's nog op minder trekken...

Comment

Working...
                      X