Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik was getuige van het felle licht!
Ik kan dus enkel maar beamen wat NoenkelMi ook al zelf geschreven heeft!
Ondanks het felle licht, zijn je foto's goed gelukt, Noenkel!
De foto's (vooral die in kleur) mogen misschien een tikkeltje donkerder om meer een nachtelijke sfeer te bekomen, maar zeker niet te veel, want dan zullen de details in de donkere partijen ook verloren gaan.
Verlichte gebouwen zijn ideaal voor onze foto's, maar hier is de verlichting toch wel echt te straf waardoor je foto wat onnatuurlijk aandoet. Maar gelet op die omstandigheden, is dit voor mij wel een goede uitvoering.
Ik heb heel de reek bekeken van de foto's die je genomen hebt in Brugge.
Van elke foto vind ik de compo leuk/goed maar het is zoals hier boven mij staat.
hier is de verlichting toch wel echt te straf waardoor je foto wat onnatuurlijk aandoet
Daar kan ik mij ook wel in vinden... Die sfeer die je zo hebt als je daar wandelt vind ik niet terug in de foto's doordat deze zo hard (met dat witte licht) belicht zijn...
Mooi maar misschien toch dat felle licht wat temperen, 'k heb men zonnebril er moeten bijhalen
De Z/W mag er ook zijn Wel contrast verhogen en ook het licht temperen.
heb er eventjes een andere foto bijgezet
zodat je kan zien is die belichting echt wel fel
NoenkelMi, nu verbaas je me toch wel even. Je beweert lessen gevolgd te hebben (goed), je hebt al wat persoonlijke ervaring achter de rug (ook goed), dan zou je toch al moeten weten dat je hoge en/of lage lichten apart kan bijsturen - en nog zo veel andere dingen -om uiteindelijk tot een behoorlijk resultaat te komen. M.a.w. je discussie is onnodig maar uit mijn ervaring kan ik deze... heel goed begrijpen
Comment