Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
oudste Brugse brug
Collapse
X
-
oudste Brugse brug
Labels: Geen
-
-
Re: oudste Brugse brug
jep de eerste voor mij . ;-) mooiAlex Angellis - Nikon D7000 - AF Nikkor 80-200mm 1:2.8D-ED - AF-S NIKKOR 50mm 1:1.8G - Tamron AF 17-50mm 1:2.8 IF XR DiII - AF-S Micro NIKKOR 85mm 1:3.5/G ED
www.alex-angellis.com
Comment
-
Mijn eerste gedacht is die mag voor mij iets donkerder, hard licht. Even uitproberen en bekijken, resultaat de zwarten lopen dan dicht
Mooie compo en ik kan niet kiezen tussen 1 en 2, dus twee goeie.Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.
Comment
-
Voor mij de eerste met zo een mooie kleuren hoeft een zw echt niet voor mij,zo verlies je te veel sfeer, Grtjes FrancineZo veel mensen, zoveel meningen
Groetjes Francine
Comment
-
-
Vind ze allebei iets hebben.
Echt een mooie reeks !
Groeten
Comment
-
Ik kan moeilijk kiezen tussen de twee maar dat moet niet eh.
Toch kies ik voor de zw/w omdat ik daar meer het avond(nacht)gevoel heb.
De kleurenversie is misschien iets te licht om nachtfotografie te zijn.
Desondanks, 2 mooie foto's: compo en sfeer
mvg,
EddySmaken verschillen
Comment
-
Ik ga voor de kleur versie maar zou iets wegcroppen langs onder tot net boven de refelctie van de lichtpaal.EOS 5D Mark III | 50 mm f/1.4 USM | Fisheye 8 - 16 mm f/4 L USM | 16-35 mm f/2.8 L II USM | 24-70 mm f/2.8 L USM | 70-200 mm f/2.8 L USM | 500 mm f/4 IS L USM II | 580 EX II
www.vanvelsen.biz en http://bernardvanvelsen.wordpress.com
Comment
-
-
merci iedereen
Oorspronkelijk geplaatst door bruce61 Bekijk berichtknappe foto, is dit met flits genomen? of stond daar een fele lichtpaal die de brug zo oplicht?Oorspronkelijk geplaatst door eddy007 Bekijk berichtIk kan moeilijk kiezen tussen de twee maar dat moet niet eh.
Toch kies ik voor de zw/w omdat ik daar meer het avond(nacht)gevoel heb.
De kleurenversie is misschien iets te licht om nachtfotografie te zijn.
Desondanks, 2 mooie foto's: compo en sfeer
mvg,
Eddy
Oorspronkelijk geplaatst door Cubatobahamas Bekijk berichtIk ga voor de kleur versie maar zou iets wegcroppen langs onder tot net boven de refelctie van de lichtpaal.
Comment
-
De kleuren maken hier de foto, mooie sfeer. Doch voor mij te licht waardoor het kijken naar verblinden toe gaat. Dit is allemaal te corrigeren en het is mijn opvatting die je gerust mag negerenKunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
Comment