Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Vind de tweede nog steeds de betere
Ik zeg niet dat het zo is maar het lijkt er op alsof u heel kwistig met het digitale kwastje omgesprongen bent. Heb je geprobeerd de huid te verzachten ? Of heb je trachten experimenteren met dodge&burn (tegenhouden-doordrukken) ?
Enne de dames (of heren) mogen gerust nog véél ouder zijn, dan nog kunnen ze prachtplaten opleveren...dus je niet verstoppen achter de leeftijd van je model
Groetjes
Marc
Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
ja, jammer dat er veel te veel gepoetst is
rimpels kunnen mooi zijn hoor! (vooral voor degene die ze niet heeft )
ze zijn zeker niet slecht die foto's, maar ik zou toch graag de originelen eens zien
idd nu lijkt het alsof er 30 kg (software)poeder op haar wangen licht.
vraagje welke bewerkingen heb je toegepast? soft skin? hooglichten uit het aangezicht gehaald?
ben ook wel benieuwt naar het origineel want de 2de vind ik supper en de eerste zeker ook ni slecht ( lees goed)
Te oud om te poseren ben je nooit
Wat betreft de foto's : in foto twee heb je mooi het licht in de ogen weten te vangen.
Ook wel een goeie pose.
Maar de omzetting en de bewerking van de beelden kan me helaas niet zo bekoren. De dame in kwestie komt op die manier iets minder geloofwaardig over ... Die huid ziet er volgens mij echt te glad uit ...Ik denk dat ze zonder al dat poetswerk er misschien wel beter uitziet.
groeten,
deka
There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )
Eerst en vooral ... De bewerking is er inderdaad over!
Maar toen ik de originele toonde aan de vrouw in kwestie was de reactie: "Zo oud dat ik ben" ... "De vlekken op m'n wangen" ...
Tegen beter weten in begon ik maar te photoshoppen en besloot deze eens op het forum te gooien voor reacties. Uiteindelijk ben ik wel in m'n opzet geslaagd om voor de eerste maal spontaan reacties uit te lokken op dit forum.
De originele foto's heb ik momenteel niet bij me, daar ik me op het werk bevind. Maar ik post deze zeker vanavond eens. (waarschijnlijk in tweede topic omdat de limiet maar 3 foto's zijn)
Uiteindelijk ben ik wel in m'n opzet geslaagd om voor de eerste maal spontaan reacties uit te lokken op dit forum.
De originele foto's heb ik momenteel niet bij me, daar ik me op het werk bevind. Maar ik post deze zeker vanavond eens. (waarschijnlijk in tweede topic omdat de limiet maar 3 foto's zijn)
Groetjes
Wyffels
euh, nog geen reacties gehad anders hier op het forum?
de limiet is idd 3 foto's
maar momenteel staan er hier maar 2
+ 1 update
je mag zoveel updates plaatsen van een foto als je wil (nu ja, een beetje normaal blijven ook)
'k ben vol verwachting voor vanavond!
Comment