Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Niet te oud?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Niet te oud?

Ben ik niet te oud om te poseren?

FOTO 1:
    F3.2
    1/80
    ISO400

Update 1 foto 1 (grotere DOF)

Update 2 foto 1 (zonder bewerking)

FOTO 2:
    F3.2
    1/80
    ISO400

Update 1 foto 2:

Groetjes
    Wyffels
    Last edited by Wyffels; 30 november 2011, 19:24.

Re: Niet te oud?

ik vind de tweede leuk en mooi uitgevoerd jammer dat er geen oogcontact is maar toch erg knap!
    vriendelijke groeten, Sien

Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

Comment

de eerste te weinig dof, of teveel bewerkt
      tweede is wel goed, mooie vrouw!!!
      mvg Wilfried

7D - 15 85is - 100L is macro - 2witte buizen 70-200L+100-400L

Comment

tweede is heel mooi van positie

Comment

bij 1 stoort de onscherpte
          2 is goed uitgevoeerd maar zoals bomasien zegtspijtig dat er geen oogcontact is
          Renée

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frie01 Bekijk bericht
            de eerste te weinig dof, of teveel bewerkt
            Thx voor de comments. Ik plaatste een update. Beter?

Groetjes
            Wyffels

Comment

Kijkt in ieder geval veel beter dan de eerste, maar toch is er nog iets, vooral in het haar die wat soort maar zeker qua scherpte beter
              Renée

Comment

Vind de tweede nog steeds de betere
                Ik zeg niet dat het zo is maar het lijkt er op alsof u heel kwistig met het digitale kwastje omgesprongen bent. Heb je geprobeerd de huid te verzachten ? Of heb je trachten experimenteren met dodge&burn (tegenhouden-doordrukken) ?
                Enne de dames (of heren) mogen gerust nog véél ouder zijn, dan nog kunnen ze prachtplaten opleveren...dus je niet verstoppen achter de leeftijd van je model

Groetjes
                Marc
                Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

Comment

ja, jammer dat er veel te veel gepoetst is
                  rimpels kunnen mooi zijn hoor! (vooral voor degene die ze niet heeft )

ze zijn zeker niet slecht die foto's, maar ik zou toch graag de originelen eens zien
                  ik probeer...
                  mijn Fijsboecq en mijn flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door noenkelMi Bekijk bericht
                    ja, jammer dat er veel te veel gepoetst is
                    rimpels kunnen mooi zijn hoor! (vooral voor degene die ze niet heeft )

ze zijn zeker niet slecht die foto's, maar ik zou toch graag de originelen eens zien
                    idd nu lijkt het alsof er 30 kg (software)poeder op haar wangen licht.
                    vraagje welke bewerkingen heb je toegepast? soft skin? hooglichten uit het aangezicht gehaald?

ben ook wel benieuwt naar het origineel want de 2de vind ik supper en de eerste zeker ook ni slecht ( lees goed)

groetjes
                    renske

Comment

Het is niet in het wegpoetsen maar in het tonen van de rimpels dat je het jonge meisje
                      kunt zien.

Comment

Te oud om te poseren ben je nooit
                        Wat betreft de foto's : in foto twee heb je mooi het licht in de ogen weten te vangen.
                        Ook wel een goeie pose.
                        Maar de omzetting en de bewerking van de beelden kan me helaas niet zo bekoren. De dame in kwestie komt op die manier iets minder geloofwaardig over ... Die huid ziet er volgens mij echt te glad uit ...Ik denk dat ze zonder al dat poetswerk er misschien wel beter uitziet.
                        groeten,
                        deka
                        There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

Comment

vind de bewerkig niet zo geslaagd.
                          maar moest wel hier aan denken:

grt,bouk.
                          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Eerst en vooral ... De bewerking is er inderdaad over!
                            Maar toen ik de originele toonde aan de vrouw in kwestie was de reactie: "Zo oud dat ik ben" ... "De vlekken op m'n wangen" ...

Tegen beter weten in begon ik maar te photoshoppen en besloot deze eens op het forum te gooien voor reacties. Uiteindelijk ben ik wel in m'n opzet geslaagd om voor de eerste maal spontaan reacties uit te lokken op dit forum.

De originele foto's heb ik momenteel niet bij me, daar ik me op het werk bevind. Maar ik post deze zeker vanavond eens. (waarschijnlijk in tweede topic omdat de limiet maar 3 foto's zijn)

Groetjes
                            Wyffels

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wyffels Bekijk bericht
                              Uiteindelijk ben ik wel in m'n opzet geslaagd om voor de eerste maal spontaan reacties uit te lokken op dit forum.

De originele foto's heb ik momenteel niet bij me, daar ik me op het werk bevind. Maar ik post deze zeker vanavond eens. (waarschijnlijk in tweede topic omdat de limiet maar 3 foto's zijn)

Groetjes
                              Wyffels
                              euh, nog geen reacties gehad anders hier op het forum?

de limiet is idd 3 foto's
                              maar momenteel staan er hier maar 2
                              + 1 update

je mag zoveel updates plaatsen van een foto als je wil (nu ja, een beetje normaal blijven ook)
                              'k ben vol verwachting voor vanavond!
                              ik probeer...
                              mijn Fijsboecq en mijn flickr

Comment

Working...
                              X