Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
titel? iets met Hasselt, denk ik
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: titel? iets met Hasselt, denk ik
staat inderdaad in Hasselt en is een creatie van Panamarenko. Staat er mooi op. Het ding heeft wel degelijk een naam (gekregen van de kunstenaar ) als ik hem nog eens tegenkom zal ik eens voor je kijken, dan hoor je 't welNiets is zo eerlijk verdeeld als het verstand ...... Iedereen denkt er genoeg van te hebben !!!
-
Oorspronkelijk geplaatst door john.boutsen Bekijk berichtstaat inderdaad in Hasselt en is een creatie van Panamarenko. Staat er mooi op. Het ding heeft wel degelijk een naam (gekregen van de kunstenaar ) als ik hem nog eens tegenkom zal ik eens voor je kijken, dan hoor je 't welVan waardering geniet ik.
Van kritiek leer ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Plaatwerker Bekijk berichtNiet nodig hoor, de naam staat op het rode ding op zijn rug: "Batopillo".
maar deze doet het ook goed.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
merci iedereen, ook voor de benaming en artiest
Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
Comment
-
De mooiste "Batopillo" van de streek moest je de schaduwen iets oplichten
Mvg,
EddySmaken verschillen
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door eddy007 Bekijk berichtDe mooiste "Batopillo" van de streek moest je de schaduwen iets oplichten
Mvg,
Eddymvg Bruno D.G.
Nikon D90 "Everything will be alright in the end, and if it's not alright, it's not yet the end !"
Comment
-
Hij staat er mooi op Noenkel!
TomCanon EOS500D - EF-S 18-55 f3.5-5.6 IS - EF 50 f1.8 II - EF 70-300 f4-5.6 iS USM - Canon Speedlite 430EX II
Mijn Website
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door noenkelMi Bekijk berichtmerci iedereen, ook voor de benaming en artiest
hmmm, de mijne ziet er idd niet slecht uit
Ik vraag me wel af of er niet een klein beetje een kleurzwaam op zit. Heeft dat beeld in het echt ook zo'n kleur ?
AnnSony Nex6 - Powerzoom 16-50mm - SEL18-200mm
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mouseketeer Bekijk berichtDat is zo, je mag er fier op zijn.
Ik vraag me wel af of er niet een klein beetje een kleurzweem op zit. Heeft dat beeld in het echt ook zo'n kleur ?
Ann
Een kleurzweem zit altijd over de hele foto. Niet over een onderdeel.Van waardering geniet ik.
Van kritiek leer ik.
Comment
-
Comment