Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Ik vind dit zeer mooi gedaan.
Trouwens, ik denk niet dat er rechts veel ontbreekt. Ieder zijn fantasie natuurlijk.
Dank ! Het is trouwens zeer moeilijk in te schatten hoe ver de vonken zullen vliegen. Je drukt af zodra het rondzwieren start en zolang de sluiter openstaat valt er niet veel meer te corrigeren hé :-)
Sorry, zal wel aan mij liggen, maar snap niet zo direct het vuur.
Wat of waar is hier eigenlijk " Het speelse vuur "?
Waar zie ik wel in de lichtere gedeelten. Maar " Wat "???
Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.
Het ligt aan jou.
Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527
Het is ook niet echt het speelse vuur, maar wij die met het vuur aan het spelen zijn door ermee rond te zwieren, dat je niet echt ziet wat het is maakt het des te mysterieuzer hé.
Het is ook niet echt het speelse vuur, maar wij die met het vuur aan het spelen zijn door ermee rond te zwieren, dat je niet echt ziet wat het is maakt het des te mysterieuzer hé.
Gedverdemme!! Blijkt dan nog dat je zèlf voor het spektakel zorgde... Een reden te meer dus om er te kunnen voor zorgen dat alles op de foto stond en de gensters niet zomaar worden afgesneden aan de rechterkant van de foto.
Opnieuw naar buiten vanavond, zou ik zo zeggen...
Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527
Gedverdemme!! Blijkt dan nog dat je zèlf voor het spektakel zorgde... Een reden te meer dus om er te kunnen voor zorgen dat alles op de foto stond en de gensters niet zomaar worden afgesneden aan de rechterkant van de foto.
Opnieuw naar buiten vanavond, zou ik zo zeggen...
We zitten hier voor iets in de beginnershoek hé :-)
Comment