Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

met vuur spelen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: met vuur spelen

Oorspronkelijk geplaatst door tuurke Bekijk bericht
    We zitten hier voor iets in de beginnershoek hé :-)
    Excuseer, ik zal de volgende keer niet meer reageren. Mijn excuses voor het geven van een tip. Doe maar verder zoals je bezig bent, blijkbaar worden foto's waarvan ca. 1/4 van het onderwerp ontbreekt goed gesmaakt. Misschien kan je er links ook nog een stuk van afcroppen.

Nu dacht ik echt iets constructiefs bij te dragen. Jammer dat het zo wordt opgevat. Blijkbaar mag er in beginnershoek niks negatief meer worden gezegd over een foto, laat staan te zeggen dat de foto beter kan worden overgedaan. Nu ja, als men er zo over denkt: have fun!

*edit
    PS: ik dacht dat beginnershoek er net was om foto's ter beoordeling te plaatsen en reacties te krijgen waar je iets van opstak. Blijkbaar ben ik mis, en is de beginnershoek tegenwoordig gewoon de showcase voor beginners, en mogen er enkel positieve reacties en veel en ook veel geplaatst worden. Ik dacht die tendens al eerder te hebben waargenomen, maar nu ben ik er zeker van...
    Last edited by Voltigeur; 19 november 2011, 22:49. Reden: PS toegevoegd
    Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527

Comment

Re: met vuur spelen

Sorry hé Voltigeur, ik zeg nergens dat het niet juist is wat je zegt, en al zeker niet dat ik je tip niet waardeer, maar overdoen ligt een beetje moeilijk. We stonden allen netjes op een rij toen de leerkracht het vuur hanteerde, en hadden dus ook maar één poging. Met ALLE tips die we hier als beginner opdoen kunnen we rekening houden bij ons toekomstig werk. Ik vond het zeker de moeite deze foto eens te plaatsen, daar ik het gewenste effect wel geslaagd vind, ondanks het ontbreken van een stuk.

Comment

Working...
      X