Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Volgens mij is dat canal du midi, of heb ik het verkeerd.
Nr 1 vind ik een mooie door het contrast, metaal roest hout en de klimop die zich daar geen barst van aantrekt.
Contrast van de kleuren van de natuur en al de rest
Nr 2 een afbeelding van een onderdeel van een sluis, that's it. Hier mis ik iets zoals in foto1, de klimop, om de foto interessant te maken.
Robby BB
Minder tijd achter de computer
Is meer tijd achter de camera
Volgens mij is dat canal du midi, of heb ik het verkeerd.
Nr 1 vind ik een mooie door het contrast, metaal roest hout en de klimop die zich daar geen barst van aantrekt.
Contrast van de kleuren van de natuur en al de rest
Nr 2 een afbeelding van een onderdeel van een sluis, that's it. Hier mis ik iets zoals in foto1, de klimop, om de foto interessant te maken.
Robby BB
Yep canal du midi
Bedankt beide voor het kijken en op/aan merkingen
mvg Bruno D.G.
Nikon D90 "Everything will be alright in the end, and if it's not alright, it's not yet the end !"
Ik wist dat ik die ellendige dingen herkende.
Was wel een ervaring vooral dat ik nog nooit had gevaren. Ik heb wel een slipcursus van 5 dagen gehad. Want uiteindelijk is het besturen van een boot hetzelfde als met een auto in een constante slip te zijn. Ik heb het daarna 1 keer nodig gehad met de auto en was wreed content dat ik toen die vaart heb gemaakt.
Robby BB
Minder tijd achter de computer
Is meer tijd achter de camera
Comment