Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Onder de St Michielsbrug (Gent)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Onder de St Michielsbrug (Gent)

Tegen de avond daar gelopen, en ik probeerde me direct deze foto voor ogen te halen en deze kleuren... het klopt gewoon!

Comment

verbaast dat ik deze nog niet gezien had! erg mooi ik vind de kleuren juist wat extra geven!
      vriendelijke groeten, Sien

Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door eddy007 Bekijk bericht
        Dat komt door het fel geel licht dat op het gebouw staat gericht. Dit plaatje komt nogal overeen met de realiteit daar. Ik heb het gras al gedesatureerd, omdat ook hier dat fel geel licht op het gras als resultaat heeft, dat het er niet natuurlijk gezond uitziet.
        De reden dat ik de foto plaats is dat het voor mij persoonlijk een sfeer weergeeft waarvan ik hou.
        Bedankt voor de reactie.
        Mvg,
        Eddy
        Je wil hier een plaatselijke realiteit weergeven met dit kleurlicht tot gevolg. Hier kan ik mee leven al is het niet mijn ding. Maar dat je dan de realiteit geweld aandoet door het gras te bewerken omdat het er niet natuurlijk gezond uitziet, dat begrijp ik dan niet.
        Nu lijkt het dat de zon er opschijnt en niet het licht dat daar terplaatse is en dat rijmt niet met elkaar. Je trekt dan het gras uit de gamme die het gele licht produceerd op de verschillende oppervlakten.
        Robby BB
        Minder tijd achter de computer
        Is meer tijd achter de camera

Comment

De compo vind ik oké en de doorkijk is mooi, alleen de kleuren kunnen me niet boeien
          Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Working...
          X