Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Er hangt een geel/oranje kleurzweem over die onnatuurlijk aandoet.
Ook de kleur van het gras zit mij niet lekker.
Dat komt door het fel geel licht dat op het gebouw staat gericht. Dit plaatje komt nogal overeen met de realiteit daar. Ik heb het gras al gedesatureerd, omdat ook hier dat fel geel licht op het gras als resultaat heeft, dat het er niet natuurlijk gezond uitziet.
De reden dat ik de foto plaats is dat het voor mij persoonlijk een sfeer weergeeft waarvan ik hou.
Bedankt voor de reactie.
Mvg,
Eddy
Superfoto Eddy !
Mooie compo, mooi licht,... echt super. Heb hier al veel mooie foto's van jou gezien!
Het zou misschien nog mooier geweest zijn, mocht daar net iemand gewandeld hebben, hoewel ik vrees dat je met 30 sec sluiter er maar weinig van zou merken...
ik heb een paar keer moeten komen kijken,en eerlijk ik vond het ook een "speciale" kleur waar ik niet goed mee weg kon.
De foto is haarscherp mooie compo, en als de kleur de werkelijke kleur is ( zoals ik hier lees ) heb je een hele mooie.
mvg Bruno D.G.
Nikon D90 "Everything will be alright in the end, and if it's not alright, it's not yet the end !"
Superfoto Eddy !
Mooie compo, mooi licht,... echt super. Heb hier al veel mooie foto's van jou gezien!
Het zou misschien nog mooier geweest zijn, mocht daar net iemand gewandeld hebben, hoewel ik vrees dat je met 30 sec sluiter er maar weinig van zou merken...
Groetjes,
Rudy
Iemand die 30 seconden kan stilstaan maar dan is het wel een "mise en scène"
Iemand die 30 seconden kan stilstaan maar dan is het wel een "mise en scène"
Gelieve volledig en juist te lezen : 'hoewel ik vrees dat je met 30 sec sluiter er maar weinig van zou merken...'
Als je sluiter 30 sec openstaat en iemand loopt door je beeld, dan zal je daar weinig of niets van zien.
ik heb een paar keer moeten komen kijken,en eerlijk ik vond het ook een "speciale" kleur waar ik niet goed mee weg kon.
De foto is haarscherp mooie compo, en als de kleur de werkelijke kleur is ( zoals ik hier lees ) heb je een hele mooie.
Ik heb hier een beetje hetzelfde, ook al paar keer komen kijken en die kleur doet het niet echt voor mij. Maar ik volg Bruno, als dit in het echt ook zo is, dan is dit zeker geslaagd.
Ann
Comment