Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Squirrels

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Squirrels

mooie reeks maar een serieuze bedreiging.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nelita Bekijk bericht
      3 mooie foto's, scherp waar het hoort!

Bij de derde foto zie ik wel een lichte kleurzweem. Als je PSE 9 hebt (of iets gelijkaardigs) kun je dit makkelijk wegwerken via: "verbeteren" > "kleur aanpassen" > "kleurzweem verwijderen" en dan met het pipet klikken op een gedeelte dat normaal gezien wit zou moeten zijn (vb: witste delen in de vacht).
      Vreemd dat tips, zoals deze hierboven, over het hoofd gezien worden... Ik dacht dat het nochtans de bedoeling was om ook iets te leren uit de foto's die gepost worden?
      Misschien is TS niet akkoord met de opmerking (wat z'n volste recht is), maar dan kan daar ook op gereageerd worden. Anders heeft het voor mij nog weinig zin om foto's te becommentariëren in de toekomst.
      Sorry, maar dit moest me even van het hart...
      Facebook & http://www.nelemispelonphotography.be/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nelita Bekijk bericht
        Vreemd dat tips, zoals deze hierboven, over het hoofd gezien worden... Ik dacht dat het nochtans de bedoeling was om ook iets te leren uit de foto's die gepost worden?
        Misschien is TS niet akkoord met de opmerking (wat z'n volste recht is), maar dan kan daar ook op gereageerd worden. Anders heeft het voor mij nog weinig zin om foto's te becommentariëren in de toekomst.
        Sorry, maar dit moest me even van het hart...
        Gelijk heb je !
        Maar ik neem je tip wel ter harte hoor.
        Foto heeft inderdaad een lichte blauwzweem en je geboden tip is een goeie oplossing.

Greetz
        Cheeta
        Light travels faster than sound. This is why some people appear bright, until you hear them speak.
        flickr

Comment

Van deze drie vertoont de laatste de beste belichting (kleurzweem uitgezonderd).
          Bij de eerste twee ontbreekt nog wat hooglicht/helderheid (naar mijn bevinden).
          Kijk naar de histogrammen om te beoordelen en/of maatregelen te nemen.
          Van waardering geniet ik.
          Van kritiek leer ik.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Plaatwerker Bekijk bericht
            Van deze drie vertoont de laatste de beste belichting (kleurzweem uitgezonderd).
            Bij de eerste twee ontbreekt nog wat hooglicht/helderheid (naar mijn bevinden).
            Kijk naar de histogrammen om te beoordelen en/of maatregelen te nemen.
            Ben het hier volledig mee eens,maar een hele mooie reeks met voorkeur voor de tweede foto omwille van de expressie van het eekhoorntje, Grtjes Francine
            Zo veel mensen, zoveel meningen
            Groetjes Francine

Comment

Drie heel mooie foto's. Mjn voorkeur gaat ook uit naar de tweede omwille van de pose van het eekhoorntje, die toch wel origineler is en ik nog niet vaak op foto gezien heb.
              Ann
              Sony Nex6 - Powerzoom 16-50mm - SEL18-200mm

Comment

Working...
              X