Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Bij de derde foto zie ik wel een lichte kleurzweem. Als je PSE 9 hebt (of iets gelijkaardigs) kun je dit makkelijk wegwerken via: "verbeteren" > "kleur aanpassen" > "kleurzweem verwijderen" en dan met het pipet klikken op een gedeelte dat normaal gezien wit zou moeten zijn (vb: witste delen in de vacht).
hele knappe foto's en beestjes.
Prachtig scherp met een goeie BG.
Ik vind de derde de mooiste, waarschijnlijk plat op de buik en dan maar hopen dat ie mooi naar je toe komt.. heel leuk
Bedankt voor de comments.
Die beestjes komen echt naar je toe. De dappersten komen zelfs uit je hand eten.
Fotogenieke kereltjes.
greetz
Cheeta
Dat is inderdaad zo, aangezien het hier de grijze eekhoorn betreft. Dit is een van oorsprong amerikaans/canadese eekhoorn, die nu veelvuldig in de U.K. voorkomt. En eigenlijk is dit tot groot ongenoegen van velen, want hij verdringt de oorspronkelijke rode eekhoorn (die kleiner is, en ook mensschuwer is).
Maar inderdaad mooie foto's waar weinig op aan te merken valt.
Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527
Dat is inderdaad zo, aangezien het hier de grijze eekhoorn betreft. Dit is een van oorsprong amerikaans/canadese eekhoorn, die nu veelvuldig in de U.K. voorkomt. En eigenlijk is dit tot groot ongenoegen van velen, want hij verdringt de oorspronkelijke rode eekhoorn (die kleiner is, en ook mensschuwer is).
Maar inderdaad mooie foto's waar weinig op aan te merken valt.
Dat wou ik ook zeggen. Een rode eekhoorn zal nooit zo dicht komen of blijven, tenzij ms een jong exemplaar.
Wel knappe foto's !
Of de rode of grijze het mooist zijn, laat ik in t midden, ik vind het wel jammer dat de rode verdrongen wordt in het Uk, hopelijk gebeurt dat hier ook nooit.
Comment