Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Me and the Fish

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Me and the Fish

Gisterenavond in Oostende, vandaag mistig voorlopig, graag opmerkingen...

Freedom of Speech

Re: Me and the Fish

IK vermoed dat dit een sterke crop is?
    daardoor krijg je ruis en wat onscherpte.
    Ik denk dat de originele foto zeer scherp is maar dan de visser aan de kleine kant.
    Ook had ik de visser en zijn hengels liever iets meer naar links gezien op 1/3e.

mvg Bruno
    mvg Bruno D.G.
    Nikon D90 "Everything will be alright in the end, and if it's not alright, it's not yet the end !"

Comment

Hallo Happyhour,

Mooi sfeerbeeld maar helaas wat onscherp en veel ruis.
      Ik merk in je exif dat je op F5,6 geschoten hebt. In zou voor dergelijke fotografie m'n diafragma verkleinen naar F8 - F11. Je sluitertijd zal hierdoor wel toenemen, dus statief gebruiken. Op deze manier kan je haarscherpe beelden krijgen.
      Inzake compo zou ik de visser en z'n hengels iets meer rechts in het beeld zetten (ongeveer op de 1/3 lijn. Dit zal het beeld versterken.
      Als de mist opgetrokken is, er terug op uittrekken en statief niet vergeten

Groetjes,
      Rudy
      Last edited by RudyP; 11 november 2011, 18:00. Reden: typfout...
      www.facebook.com/RudyPeirePhotography
      http://www.rudypeire.net

Comment

Heel mooi sfeerbeeld met leuke kleuren, helaas volg ik de voorgangers in hun comment voor wat de ruis en de onscherpte betreft Grtjes Francine
        Zo veel mensen, zoveel meningen
        Groetjes Francine

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RudyP Bekijk bericht
          In zou voor dergelijke fotografie m'n diafragma verkleinen naar F8 - F11. Je sluitertijd zal hierdoor wel toenemen, dus statief gebruiken. Op deze manier kan je haarscherpe beelden krijgen.
          Hier sluit ik mij bij aan.

Comment

Bedankt voor reacties, weer iets bijgeleerd, da's hier toch de bedoeling...
            Freedom of Speech

Comment

Working...
            X