Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
juist geteld,exact 5
Collapse
X
-
-
Re: juist geteld,exact 5
Gelukkig heeft hij ze alle 5 misschien ook de andere 5 mag ik hopen ik vindt dat zwarte randje ook afleiden misschien veroorzaakt door het flitsen. maar daar twijfel ik nog een beetje aan. Slagschaduw vindt ik ook niet mooi
-
Oorspronkelijk geplaatst door jessey Bekijk berichtGelukkig heeft hij ze alle 5 misschien ook de andere 5 mag ik hopen ik vindt dat zwarte randje ook afleiden misschien veroorzaakt door het flitsen. maar daar twijfel ik nog een beetje aan. Slagschaduw vindt ik ook niet mooivriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bommasien Bekijk berichtop bijgeplaatste kan je in exifs zien dat er niet geflits is , ik weet ook niet over zwart randje u het heeft
Foto 1
Zwart randje / Halo rond de grootte teen en de nagel van de andere tenen.
ps. ik laat het je wel weten of het aan de monitor op het werk ligt want thuis is mijn monitor gecalibreed
Comment
-
volgens mij iets teveel crop waardoor te kwaliteit erop achteruit gegaan is.mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog
IMac/IPad/Mac Air
D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door devid Bekijk berichtvolgens mij iets teveel crop waardoor te kwaliteit erop achteruit gegaan is.
Het zwarte / grijze randje zie ik ook net boven de tenen. Ik denk dat deze rand afkomstig is van het verscherpen na het croppen.
Ook in de achtergrond zie ik een soort strepen, wellicht door te fel te croppen.
Comment
-
Comment