Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

juist geteld,exact 5

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• juist geteld,exact 5

Last edited by bommasien; 11 november 2011, 09:33.
    vriendelijke groeten, Sien

Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

Re: juist geteld,exact 5

Gelukkig heeft hij ze alle 5 misschien ook de andere 5 mag ik hopen ik vindt dat zwarte randje ook afleiden misschien veroorzaakt door het flitsen. maar daar twijfel ik nog een beetje aan. Slagschaduw vindt ik ook niet mooi

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jessey Bekijk bericht
      Gelukkig heeft hij ze alle 5 misschien ook de andere 5 mag ik hopen ik vindt dat zwarte randje ook afleiden misschien veroorzaakt door het flitsen. maar daar twijfel ik nog een beetje aan. Slagschaduw vindt ik ook niet mooi
      op bijgeplaatste kan je in exifs zien dat er niet geflits is , ik weet ook niet over zwart randje u het heeft
      vriendelijke groeten, Sien

Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bommasien Bekijk bericht
        op bijgeplaatste kan je in exifs zien dat er niet geflits is , ik weet ook niet over zwart randje u het heeft
        Het zou kunnen zien dat de monitor op diverse locatie waar ik werk niet helemaal zuiver zijn.

Foto 1
        Zwart randje / Halo rond de grootte teen en de nagel van de andere tenen.

ps. ik laat het je wel weten of het aan de monitor op het werk ligt want thuis is mijn monitor gecalibreed

Comment

volgens mij iets teveel crop waardoor te kwaliteit erop achteruit gegaan is.
          mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

IMac/IPad/Mac Air 
          D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door devid Bekijk bericht
            volgens mij iets teveel crop waardoor te kwaliteit erop achteruit gegaan is.
            Denk ik ook.
            Het zwarte / grijze randje zie ik ook net boven de tenen. Ik denk dat deze rand afkomstig is van het verscherpen na het croppen.
            Ook in de achtergrond zie ik een soort strepen, wellicht door te fel te croppen.
            Facebook & http://www.nelemispelonphotography.be/

Comment

Working...
            X