Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Gelukkig heeft hij ze alle 5 misschien ook de andere 5 mag ik hopen ik vindt dat zwarte randje ook afleiden misschien veroorzaakt door het flitsen. maar daar twijfel ik nog een beetje aan. Slagschaduw vindt ik ook niet mooi
Gelukkig heeft hij ze alle 5 misschien ook de andere 5 mag ik hopen ik vindt dat zwarte randje ook afleiden misschien veroorzaakt door het flitsen. maar daar twijfel ik nog een beetje aan. Slagschaduw vindt ik ook niet mooi
op bijgeplaatste kan je in exifs zien dat er niet geflits is , ik weet ook niet over zwart randje u het heeft
vriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
volgens mij iets teveel crop waardoor te kwaliteit erop achteruit gegaan is.
Denk ik ook.
Het zwarte / grijze randje zie ik ook net boven de tenen. Ik denk dat deze rand afkomstig is van het verscherpen na het croppen.
Ook in de achtergrond zie ik een soort strepen, wellicht door te fel te croppen.
Comment