Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Manon

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Manon

Een laatste shoot met mijn dochter voor haar vertrek naar Dublin,de opdracht: portretten met bestaand licht
    hartelijk bedankt voor het kijken en de comments, Grtjes Francine

Zo veel mensen, zoveel meningen
    Groetjes Francine

Re: Manon

Prachtig licht en een uitstekende dof , wat wil je meer..
    eventueel iets minder ruimte boven het hoofd.

Comment

Deze ruimte heb ik bewust daar gelaten,ik wou haar een beetje in de omgeving plaatsen,ik weet dat het geen compo is volgens de regels maar juist dat intrigeerde mij in dit beeld,bedankt voor je comment hoor, Grtjes Francine
      Zo veel mensen, zoveel meningen
      Groetjes Francine

Comment

Ik ben het helemaal eens met Crispyn! Mooie foto!

Voor mij is het niet zo zeer de ruimte boven het hoofd, maar meer dat een deel van die ruimte scherp is.

Groet Pepijn
        Nikon D90; Nikon AF-S DX 18-105mm f/3.5-5.6G ED VR; Nikon AF-S 50mm f/1.8;

Comment

Inderdaad niet helemaal volgens de regeltjes maar dat maakt het nu juist zo mooi (allez, naast het mooie licht, de mooie dof en het hele mooie model)

Groeten, Bert
          Nikon D300s met grip + D80met grip. Sigma 10-20 3.5; 24-70 2.8; 70-200 2.8; 105 2.8 macro. Metz 58. Manfrotto.
          www.bertofotografie.be

Comment

Ken niks van modelfotografie maar vind dit een zeer mooie foto Grt.

Comment

De dochter kijkt precies al uit naar het verblijf in Dublin ...
              Mooi gebruik gemaakt van het bestaande licht en compo is voor mij ok. Misschien enkel nog wat croppen bovenaan totdat net het scherpe gedeelte van de bovenkant eraf is ? 't Is maar een suggestie van mijn kant.
              groeten,
              deka
              There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

Comment

ik vind het erg mooi met deze lichtinval, maar toch ondanks je info ben ik voorstander van het croppen bovenaan. Nu gaat deze bovenkant lopen met aandacht die enkel naar je model zou mogen uitgaan! ze verdient het!
                vriendelijke groeten, Sien

Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

Comment

Wat een knappe belichting met dat zonlicht en je dochter heeft een mooie uitstraling en dat maakt de foto helemaal af.
                  Ben het wel eens met de bovenkant, die hoeft er voor mij ook niet echt bij.
                  Ann
                  Sony Nex6 - Powerzoom 16-50mm - SEL18-200mm

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mouseketeer Bekijk bericht
                    Wat een knappe belichting met dat zonlicht en je dochter heeft een mooie uitstraling en dat maakt de foto helemaal af.
                    Ben het wel eens met de bovenkant, die hoeft er voor mij ook niet echt bij.
                    Ann
                    Vol me eens
                    mvg Bruno D.G.
                    Nikon D90 "Everything will be alright in the end, and if it's not alright, it's not yet the end !"

Comment

Persoonlijk ,zou ik de foto vierkant croppen,dat lijkt mij een sterker beeld op te leveren.Mooie belichting .
                      Groeten. Ronald

Comment

Sluit mij aan bij de voorgangers. De aandacht hoort te gaan naar je dochter en niet naar het gewelf. Overigens: prachtig licht.

Comment

Pracht van en dochter en dito licht, moet mij bij de meerderheidd aansluiten in verband met het croppen, voorkeur naar vierkante uitsnede, maar het is natuurlijk u die beslist.
                          Renée

Comment

Prima scherpte en DOF, vind ook dat er bovenaan een stukje af mag.
                            Het contrast tussen het licht op het gezicht en het donkere (zwarte) haar is wel erg hoog, er zit geen doortekening meer in het haar (dichtlopen), maar misschien was dat ook de bedoeling.
                            Photography is an art of observation.

Comment

Goede scherpte, wat ik hier niet dikwijls kan zeggen.
                              Bovenaan zou ik niet croppen maar wel het scherpe deel een beetje onscherper maken.
                              Ik zou ook de foto iets donkerder maken wat het contrast ten goede zal komen en de sfeer van het gewelf beter weergeven. De uitgebrande delen gaan dan ook niet zo opvallen want nu is het voor mij een beetje te.
                              Kader rond en tegen de muur.
                              Robby BB
                              Minder tijd achter de computer
                              Is meer tijd achter de camera

Comment

Working...
                              X