Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Time flies
Collapse
X
-
-
Re: Time flies
goed idee
goeie compo (alhoewel ik liever de "time flies" er volledig op had willen zien)
maar niet scherp genoeg
-
Een heel leuk idee! Uitvoering kon wel wat beter. De scherptediepte is mi veel te klein, waardoor je het woord flies bijna niet meer kan lezen. Ook zou het woord Time er volledig op mogen. Heeft de klok een secondewijzer? Dan zou het misschien nog een leuk idee kunnen zijn om een lange sluitertijd te gebruiken waarbij de secondewijzer passeert, zodat deze een vage omtrek creëert. Dit belichaamt de spreuk (Time flies) nog beter.
Grtz, JelleCanon EOS 7D + Kitlens + Canon EF 70-200mm f4 USM + Tokina 12-24mm f4 + Canon EF 50mm 1.8
You don't take a photograph. You ask quietly to borrow it...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door noenkelMi Bekijk berichtgoed idee
goeie compo (alhoewel ik liever de "time flies" er volledig op had willen zien)
maar niet scherp genoeg
Oorspronkelijk geplaatst door Skelleke Bekijk berichtEen heel leuk idee! Uitvoering kon wel wat beter. De scherptediepte is mi veel te klein, waardoor je het woord flies bijna niet meer kan lezen. Ook zou het woord Time er volledig op mogen. Heeft de klok een secondewijzer? Dan zou het misschien nog een leuk idee kunnen zijn om een lange sluitertijd te gebruiken waarbij de secondewijzer passeert, zodat deze een vage omtrek creëert. Dit belichaamt de spreuk (Time flies) nog beter.
Grtz, Jelle
Ik zal het binnenkort sowieso nog eens overdoen met een grotere scherptediepte!
Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk berichtDoet me denken aan de passer van iemand die het cirkelen opgegeven heeft en zich een boterham is gaan eten.
Bedankt voor de reacties! Ik ga kijken wat ik er mee kan!Nikon D90; Nikon AF-S DX 18-105mm f/3.5-5.6G ED VR; Nikon AF-S 50mm f/1.8;
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pepijn Bekijk berichtHoe kan ik de scherpte opvoeren? Andere focus-stand? Kleiner diafragma? Ander scherpstelpunt?
Comment
-
Comment