Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
Man, man, man, dit roept herinneringen op. Mijn grootouders hebben hier ooit een huis aan de rand van het bos gehad. Als kind heel vaak gespeeld in dit bos, later ook heel vaak mooie wandelingen gemaakt. Echt een schitterend bos .
Een iets mindere herinnering is onze hond die we daar kwijtgeraakt zijn (wellicht meegenomen ), anderzijds de herinnering van de vrouwtjes hond van een van de cafés waar die van ons meestal naar toe ging als hij de kans schoon zag ...
Ik kan zo nog wel even doorgaan wat dit ene beeld allemaal oproept.
Mijn grootouders zijn er niet meer en het huis is al lang geleden verkocht en ik ben er dan ook veel te lang niet meer geweest , maar daar ga ik zeker verandering in brengen.
Ik kan serieus mis zijn, maar is dit getrokken als je in de Chemin du bois langs een reeks huizen loopt aan de rechterzijde van waar je een weids uitzicht hebt (richting Ronse), dit wegje loopt onder de straat waar die witte toren staat.
Als je er nog hebt mag je die van mij zeker posten, want zelf heb ik er weinig foto's van.
Je hebt in elk geval een prachtig kleur- en lichtspel weten vast te leggen.
Man, man, man, dit roept herinneringen op. Mijn grootouders hebben hier ooit een huis aan de rand van het bos gehad. Als kind heel vaak gespeeld in dit bos, later ook heel vaak mooie wandelingen gemaakt. Echt een schitterend bos .
Een iets mindere herinnering is onze hond die we daar kwijtgeraakt zijn (wellicht meegenomen ), anderzijds de herinnering van de vrouwtjes hond van een van de cafés waar die van ons meestal naar toe ging als hij de kans schoon zag ...
Ik kan zo nog wel even doorgaan wat dit ene beeld allemaal oproept.
Mijn grootouders zijn er niet meer en het huis is al lang geleden verkocht en ik ben er dan ook veel te lang niet meer geweest , maar daar ga ik zeker verandering in brengen.
Ik kan serieus mis zijn, maar is dit getrokken als je in de Chemin du bois langs een reeks huizen loopt aan de rechterzijde van waar je een weids uitzicht hebt (richting Ronse), dit wegje loopt onder de straat waar die witte toren staat.
Als je er nog hebt mag je die van mij zeker posten, want zelf heb ik er weinig foto's van.
Je hebt in elk geval een prachtig kleur- en lichtspel weten vast te leggen.
Ann
Hallo Ann, ik zou het niet weten hoe de straat heet in de buurt, ben vertrokken vanaf de grote parking waar die restaurants zijn. Heb dan maar een wandeling gevolgd, denk de kluisboswandeling en daarna een beetje afgeweken van het pad. Zo kwam ik op die plaats terecht waar ik de foto genomen heb. Het is er heel mooi om er te wandelen, maar dat moet ik u niet vertellen hé. Kan wel zijn dat het niet ver was van de witte toren want ik ben er gepasseerd. Die dag heb ik niet veel foto's genomen in het bos maar ik ga er geregeld naartoe, dus er gaan nog wel ééns foto's volgen van ginder. Bedankt om te komen kijken en uw fijne reaktie. Groetjes, Jean-luc.
Comment