Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

sandra in de studio 2 en 3

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• sandra in de studio 2 en 3

2

3

grtz patje

Re: sandra in de studio 2 en 3

trots op de vele reacties

grtz patje

Comment

ja ik vind ook dat de reakties uitblijven 't is hier erg rustig, qua reacties toch! Ik vind je eerste erg mooi en goed uitgevoerd! De tweede bevalt me niet zo maar kan niet zeggen waaraan dit ligt!
      vriendelijke groeten, Sien

Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bommasien Bekijk bericht
        ja ik vind ook dat de reakties uitblijven 't is hier erg rustig, qua reacties toch! Ik vind je eerste erg mooi en goed uitgevoerd! De tweede bevalt me niet zo maar kan niet zeggen waaraan dit ligt!
        hey Bommasien this héél erg geworden hier. Misschien slechte foto's ? Maar hoe kan je u verbeteren als je geen reacties krijgt :-(
        bij de eerste vind ik het jammer dat ik de schoenen niet een beetje anders had geplaatst. Nu liggen ze een beetje voor haar hand
        Alvast bedankt voor je reactie

grtz patje

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door patje760 Bekijk bericht
          trots op de vele reacties

grtz patje
          Ik zat in het zonnetje lekker buiten vandaag

Foto 1: je zegt het zelf al, de plaats van de schoenen had beter gekund. Verder qua belichting ok.
          Foto 2: Er is iets waardoor je model in het gezicht en arm lichter wordt, maar wat dat is... aan foto 1 te zien heeft ze een andere huidskleur. Hierdoor vind ik, mede door de witte achtergrond dat het geheel te licht wordt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RIEK Bekijk bericht
            Ik zat in het zonnetje lekker buiten vandaag

Foto 1: je zegt het zelf al, de plaats van de schoenen had beter gekund. Verder qua belichting ok.
            Foto 2: Er is iets waardoor je model in het gezicht en arm lichter wordt, maar wat dat is... aan foto 1 te zien heeft ze een andere huidskleur. Hierdoor vind ik, mede door de witte achtergrond dat het geheel te licht wordt.
            bedankt voor je reactie RIEK ... maar het gaat over de reacties in het algemeen niet enkel vandaag of bij mij
            denk bij foto twee de bewerking ...
            grtz patje

Comment

tja, ik vind het altijd erg wanneer een foto niet veel reacties krijgt (en vooral dan wanneer het een eigen foto betreft )
              maar hier heb ik niets op geschreven omdat die foto's me niet veel doen
              dus... sorry
              ik probeer...
              mijn Fijsboecq en mijn flickr

Comment

Ben enkele dagen in het buitenland geweest, dus ook nog niet veel kunnen reageren.
                Je eerste foto vind ik een mooie, de tweede vind ik persoonlijk te licht en ook de pose vind ik te onnatuurlijk. Maar dergelijke fotografie is niet echt mijn ding, dus kan er verder ook niet veel oevr zeggen.
                Ann
                Sony Nex6 - Powerzoom 16-50mm - SEL18-200mm

Comment

de eerste kan me best bekoren, en dat van de schoenen is al aangegeven

2de is de achter grond uitgebrand verder vind ik hem wel ok

ikheb wel niks van ervaring in de studio dus is maar mijn buikgevoel dat ik volg

groetjes
                  renske

Comment

De eerste is heel mooi vind ik,de plaats van de schoenen stoort me niet,vind deze veel mooier dan je vorige, had je deze gecropt? Of is dit een ander beeld? De tweede vind ik minder,geslaagd,je huidtoon is ietsje te licht. Je diafragma een beetje dichtknijpen had hier wel aan verholpen denk ik.Grtjes Francine
                    Zo veel mensen, zoveel meningen
                    Groetjes Francine

Comment

Working...
                    X